The Rolling Stones

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
De geruchten zijn ook niet mals naar aanleiding van de uitspraken van Ronnie Wood over het nieuwe album en de nieuwe tour. Blijkbaar gaan ze nog even door en touren ze over verschillende continenten 2023/24. Europa en Amerika zijn wel de belangrijkste gegadigden voor volgend jaar. Wat wel uniek is want de laatste jaren was het 1 continent en ongeveer 15 a 20 concerten per jaar. Daar gaan ze dus vanaf wijken zo zijn de verhalen..
Dat moet ik nog zien. Wel weet ik dat Charlie altijd degene was die de meeste moeite had om lange concertreeksen door te buffelen (wat ik me levendig kan voorstellen). Die valt weg, dus misschien dat er ruimte is voor wat grotere tours. Desalniettemin verwacht ik geen mega tournee's meer. Misschien 20 a 25 concerten over het hele jaar verspreid, en verdeeld over de diverse continenten. We gaan het zien, het ziet er wel weer goed uit!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Dat moet ik nog zien. Wel weet ik dat Charlie altijd degene was die de meeste moeite had om lange concertreeksen door te buffelen (wat ik me levendig kan voorstellen). Die valt weg, dus misschien dat er ruimte is voor wat grotere tours. Desalniettemin verwacht ik geen mega tournee's meer. Misschien 20 a 25 concerten over het hele jaar verspreid, en verdeeld over de diverse continenten. We gaan het zien, het ziet er wel weer goed uit!
Ik denk dat je daarin gelijk hebt. Misschien iets meer concerten maar zeg max 12 per continent. Volgend jaar dan Europa en Amerika en 2024 Australië en Zuid Amerika. Of andersom....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
De start van de tour zal in Noord Amerika zijn:
Several sources I trust are indicating a tour start in North America in the spring of 2023, just like decades of previous tours with new studio album releases. I assume they will do 14 or so shows, mainly in USA, but probably 1-2 shows in Canada as well.
Then we will see what the rest of 2023 and 2024 will bring us, probably shows in Europe, but hopefully shows in Japan, Australia and a few other places as well. If we are lucky, we may have 15-30 shows during 2023-2024. We do all know their age, as well as other touring challenges these days.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Zou wat zijn als ze de tour niet slechts een paar maanden vooraf aan de tour bekend maken, zoals gewoonlijk...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Zou wat zijn als ze de tour niet slechts een paar maanden vooraf aan de tour bekend maken, zoals gewoonlijk...
Daar hebben ze het ook al over gehad maar het schijnt tegenwoordig zo te zijn dat ze dat 4 a 5 maanden voor de start altijd doen. Korter mag niet. Heeft met contracten en verzekeringen te maken. Tour zou starten in april. Verder gaat het verhaal dat er in oktober/november 3 hele grote acts met touraankondigingen komen.
De Stones zou er daar dus 1 van zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
En Keith Richards hint inmiddels op de social media naar een nieuw album in 2023
Dat had Ron wood ook al gezegd in een interview. Nieuw album en tour in 2023. Vanwege het nieuwe album zal de tour gaan over verschillende continenten in 2023/24. Amerika is al min of meer bevestigd als start voor april.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Op IORR een paar keer te lezen:

"Stones Tour USA Spring 2023. Announcement very soon."

geen idee hoe reliable dit is... Maar sluit wel aan op enkele eerdere berichten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Op IORR een paar keer te lezen:

"Stones Tour USA Spring 2023. Announcement very soon."

geen idee hoe reliable dit is... Maar sluit wel aan op enkele eerdere berichten
Ik vermoed deze maand nog nieuws. Wat interessant is om te zien hoeveel concerten ze aldaar krijgen en wanneer doe tourleg stopt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876

The greatest band of all time kicks off a world tour
with a new album in 2023 and the start is in the United States."
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
The Rolling Stones - Unzipped is vanaf 30 juni 2023 opnieuw te zien in het Groninger Museum. De tentoonstelling was daar in 2020 slechts vier weken open vanwege de coronapandemie.
Frontman Mick Jagger van The Rolling Stones opende de tentoonstelling op 20 november 2020 online. Vier weken later ging het museum alweer dicht vanwege de coronacrisis.
Unzipped biedt een kijkje achter de schermen bij de Britse band, die al zestig jaar actief is. De tentoonstelling bestaat uit ruim vierhonderd originele objecten uit de verzameling van The Rolling Stones.
Het gaat daarbij niet alleen om instrumenten en podiumontwerpen, maar ook om zeldzame audiofragmenten en videomateriaal, persoonlijke dagboeken, iconische kostuums, postermateriaal en albumcovers.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Zo net voor de feestdagen komen ze op iorr ook weer op gang. De Stones hebben toch wel grote plannen voor volgend jaar. Ze gaan touren over verschillende continenten wat voor hun doen bijzonder is gezien hun tourschema's van de laatste 10 jaar.
Wordt bevestigd door de Bjornulf wat een bekende insider is op het forum.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Mojo plaatst zojuist het volgende op de socials.

"Bij The Rolling Stones is mijn liefde voor muziek begonnen en het blijft speciaal om ze te mogen fotograferen. Dit jaar voor het eerst zonder Charlie Watts was onwennig, maar aan Mick Jagger was niet te merken dat hij een maand eerder gevloerd was door het coronavirus. Hopelijk komen ze snel nog eens terug met een "Still Going Strong” tour."

De Still Going Strong tour. Weten ze bij Mojo meer over de tourplannen van de Stones in 2023…
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
De tour start op 5 juni aldus een bron op iorr. Heeft bij vorige tours ook info gegeven die klopte dus is betrouwbaar.
Er wordt (nog) niet vermeld waar...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Volgens de laatste berichten wordt het dit jaar Noord Amerika, Mexico en Brazilië. Zoals eerder vermeld starten ze begin juni. Europa zal vermoedelijk voor volgend jaar zijn dan...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
The Rolling Stones will be touring North America this summer, with an expected tour start early June. The tour will last through the summer, both arena and stadium shows are rumoured. An annoncement of the tour is expected later this month. For updates see the IORR thread Stones tour plans 2023, and the IORR list of The North America Tour 2023.
Laatste update van vanmiddag. Tourpagina is ook aangepast.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken