Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad snel gefixed. Had ik niet verwacht. Al moeten ze de nieuwe datum voor Zwitserland nog bekend maken. Dat zal dan wel begin augustus zijn vermoed ik.
Dat zag ik dus al gebeuren. Ik denk dat we echt heel veel geluk hebben dat 7 juli kon voor de Stones en dat ook de Arena nog beschikbaar was. Die concerten moesten ergens ingehaald worden tijdens deze tour of er kort na.
Aangezien ze altijd 4 dagen rust hebben moest Bern wel begin augustus worden maar dan is de locatie dus niet meer beschikbaar… Afgelast dus…
We’re happy to announce the addition of an extra date to the Rolling Stones SIXTY European Tour!
The Stones will play the Berlin Waldbühne on 3 August 2022. Tickets for the added date go on general sale at 12pm CET on Friday, July 1. Pre-sale starts on Wednesday, June 29.
We’re happy to announce the addition of an extra date to the Rolling Stones SIXTY European Tour!
The Stones will play the Berlin Waldbühne on 3 August 2022. Tickets for the added date go on general sale at 12pm CET on Friday, July 1. Pre-sale starts on Wednesday, June 29.
35 shows in Halle 622 in Zürich had me best wel tof geleken. Maar ja, ik zou me ook een beetje genaaid voelen als er nu ergens anders een nieuwe datum wordt aangekondigd.
Het is de eerste keer sinds vijf jaar dat The Rolling Stones weer in Nederland optreden. De laatste keer dat de mannen in Nederland waren, was in 2015.
Ik ben uiteraard ook geweest. Vergeleken met Madrid was Jagger en stuk beter en Keith minder.
Setlist net zo verrassend en met volle teug genoten.
Laten we ophouden met zeuren dat het oude mannen zijn, is ook zo, maar de energie
Diep respect dat je een vol stadion met een grote glimlach naar huis stuurt.
Ze zijn vertrokken: maandagavond rond 21 u trapten The Rolling Stones hun concert in het Koning Boudewijnstadion af, en dat deden ze meteen af in stijl. Frontman Mick Jagger verwelkomde Brussel met een woordje Frans en Nederlands. “Hallo Brussel. Alles goed?"
www.hln.be
Wat vreemd dat publiek dat in dat linkervak komt aangestrompeld… (op de video).
Start gemist ofzo?
Bij MEtallica in 2019 parkeerde we gratis in een wijkje aan de andere kant van de snelweg. Nog geen 10 minuten lopen en we stonden bij het stadion. Ook zonder problemen weer weg. Gewoon een beetje creatief zijn met Google Maps