Taylor Swift

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jos
  • Startdatum Startdatum
[/QUOTE]
Als je de verhalen over de Amerikaanse shows moet geloven is dit een once in a lifetime popshow. Dat gekoppeld met de schaarse shows in Europa de afgelopen tien jaar lijkt mij de hype gerechtvaardigd.

Ochja, da zeggen ze over de show van bv Beyoncé ook. Het is maar een concert, de wereld gaat niet vergaan vrienden.

• Haha
Waarderingen: elo
Als je de verhalen over de Amerikaanse shows moet geloven is dit een once in a lifetime popshow. Dat gekoppeld met de schaarse shows in Europa de afgelopen tien jaar lijkt mij de hype gerechtvaardigd.
Het maakt mij vooral 'bang' voor de toekomst.. tis nu al 1 groot gekkenhuis, maar vrees dat het in de komende jaren alleen maar gekker gaat worden. Ticketprijzen die door het dak gaan, mogen straks wel stadions gebouwd worden waar 200k mensen in kunnen 😝

Het maakt mij vooral 'bang' voor de toekomst.. tis nu al 1 groot gekkenhuis, maar vrees dat het in de komende jaren alleen maar gekker gaat worden. Ticketprijzen die door het dak gaan, mogen straks wel stadions gebouwd worden waar 200k mensen in kunnen 😝
Misschien hangen ze net als de Barn straks schermen buiten de ArenA waar je voor 100 euro mee mag kijken. 😜

Misschien hangen ze net als de Barn straks schermen buiten de ArenA waar je voor 100 euro mee mag kijken. 😜
Eu dat gebeurt infeite bij Swift haar shows al. Zoek maar eens op, er zijn plaatsen verkocht waarop je ze alleen maar kan zien als ze achter op het podium stapt😂

Wat houdt die wachtlijst eigenlijk in? Dat als niet alles verkocht wordt mensen toch ineens ingeloot worden?

Beetje valse hoop imo.

Is @Brian mee bezig.

Al lijkt het me wel wijs dat te doen voor users die sinds een bepaalde tijd geregistreerd zijn, anders zitten we hier straks vol hoopvolle nieuwelingen. :p
Eerst deadlines, dus zal dat pas in de loop van maandag kunnen doen.

Ik twijfel er trouwens ook aan of je wel voor andere mensen kaarten kan kopen zoals ik het mee krijg. Doorverkopen niet, naar andere mensen sturen is toch geen probleem? Staat andermans naam erop, maarja.

Eindscore is voor mij trouwens Amsterdam en Hamburg wachtlijst. Wenen, München, Warschau en Gelsenkirchen door

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ergens wel apart trouwens, ik vind Swift een meer dan aardige artiest met een aantal zeer aardige platen. Maar laten we eerlijk zijn: het is deze hype toch niet helemaal waard ofwel? Opeens zie ik iedereen die wil vliegen/reizen naar allerlei andere landen.
Jíj vindt haar misschien niet zo goed dat je voor een concert naar een ander land wil gaan, maar dan kan dat voor een ander misschien wel zo zijn, toch? Ben je nog nooit voor een concert naar een ander land gegaan?

Jíj vindt haar misschien niet zo goed dat je voor een concert naar een ander land wil gaan, maar dan kan dat voor een ander misschien wel zo zijn, toch? Ben je nog nooit voor een concert naar een ander land gegaan?
Het gaat hem volgens mij vooral om de totale gekte om dit concert heen (iedereen registreert voor allerlei landen) dan het specifieke reizen zelf. Althans, zo lees ik het.

Het gaat hem volgens mij vooral om de totale gekte om dit concert heen (iedereen registreert voor allerlei landen) dan het specifieke reizen zelf. Althans, zo lees ik het.
Gekoppeld aan de kwalificatie "ik vind Swift een meer dan aardige artiest met een aantal zeer aardige platen." Daaruit maak ik op dat er andere artiesten zijn voor wie hij het wel gerechtvaardigd zou vinden.

Users who are viewing this thread