Taylor Swift

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Gekoppeld aan de kwalificatie "ik vind Swift een meer dan aardige artiest met een aantal zeer aardige platen." Daaruit maak ik op dat er andere artiesten zijn voor wie hij het wel gerechtvaardigd zou vinden.
Dat lees je wel goed hoor, ik oordeel ook niet. Merk alleen dat de hype zijn werk doet, zonder dat zouden velen die stap niet maken denk ik. Daarnaast had ik niet verwacht dat er (niet alleen op dit forum maar overall gezien) zoveel mensen dusdanig wild zijn van Swift. Maar ik volg dan ook weinig van alle hype op TikTok, Twitter enzo, dat doet ook z'n werk tegenwoordig. Dat merk je zelfs al bij acts als Maisie Peters (op Pinkpop jl).

Verder tof dat er zoveel hier (hopelijk) kunnen gaan!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
@Brian , die poule lijkt niet helemaal nodig. Tickets lijken niet overdraagbaar.

Zijn tickets voor dit evenement gepersonaliseerd?
Als je meerdere tickets hebt voor Taylor Swift | The Eras Tour, dan wordt de naam van de hoofdboeker zoals aangegeven in het account weergegeven op ieder ticket. De hoofdboeker moet voor alle tickets van deze bestelling aanwezig zijn bij de entree om toegang te krijgen. De hoofdboeker kan worden gevraagd om zich te legitimeren.


Kan ik de naam van de hoofdboeker veranderen?
Nee, het is niet mogelijk om deze naam te veranderen.
Alleen in hele specifieke en onoverkomelijke gevallen zal een wijziging worden goedgekeurd. Verzoeken voor een naamswijziging die voor 1 April 2024 binnenkomen, worden niet in behandeling genomen.


Edit: Alhoewel dit er dan wel weer staat.

Ik kan het evenement onverwacht niet bijwonen. Kan ik mijn tickets doorverkopen?

Nee, de organisatie heeft ervoor gekozen de optie om tickets door te verkopen (nog) niet te activeren. Dat betekent dat het op dit moment niet mogelijk is om tickets door te verkopen voor dit evenement. Mogelijk zal dit op een later moment wel kunnen. In dit geval zullen we je daarover informeren.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Enig idee hoeveel van die inschrijvers Fomo"s / Fear of missing out zijn?Benieuwd wie de volgende artiest wordt waar ze dit systeem ook op gaan toepassen.Ben ook lucky maar eigenlijk te gek voor woorden maar of we tickets gaan scoren??
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.225
822
Weer een mail over de UK presale. Ik ben ingedeeld bij Ticketmaster en krijg morgen mijn code. Samen met die vriend dus 2 kansen voor Liverpool. Duimen maar. Voordeel: niet naar de galmbak in Amsterdam. #omdenken
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.225
822
Enig idee hoeveel van die inschrijvers Fomo"s / Fear of missing out zijn?Benieuwd wie de volgende artiest wordt waar ze dit systeem ook op gaan toepassen.Ben ook lucky maar eigenlijk te gek voor woorden maar of we tickets gaan scoren??
Ik ga heel hard hopen dat dit niet ook zo gaat bij een eventuele 2024 tour van Springsteen...
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.035
Ik heb na mijn registratie nooit iets van mail gekregen voor Londen, dus ik begin te vrezen dat mijn registratie daar überhaupt niet eens gelukt is.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
700
639
Ik heb na mijn registratie nooit iets van mail gekregen voor Londen, dus ik begin te vrezen dat mijn registratie daar überhaupt niet eens gelukt is.

Mijn vriendin had hetzelfde met Amsterdam. Geregistreerd maar nooit een bevestigsmail ontvangen, vandaag dus ook niks..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Thisso

marvinmax

Nieuw lid
23 aug 2022
2
0
Echt super balen, hier met meerdere email adressen geprobeerd voor Amsterdam en Gelsenkrichen, allemaal op wachtlijst voor Amsterdam en Gelsenkirchen helemaal geen reactie (terwijl we wel hebben bevestigd......). Als iemand voor een van beide steden een presale code niet gaat gebruiken mag je me een PM sturen. Hopelijk dat het nog gaat lukken, vooral mijn dochter hoopte zo dat we kaarten konden krijgen........
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Echt super balen, hier met meerdere email adressen geprobeerd voor Amsterdam en Gelsenkrichen, allemaal op wachtlijst voor Amsterdam en Gelsenkirchen helemaal geen reactie (terwijl we wel hebben bevestigd......). Als iemand voor een van beide steden een presale code niet gaat gebruiken mag je me een PM sturen. Hopelijk dat het nog gaat lukken, vooral mijn dochter hoopte zo dat we kaarten konden krijgen........
De code is gebonden aan je account bij Ticketmaster/Eventim, dus dat heeft helaas geen zin.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
14 extra concerten toegevoegd aan de Europese tour waaronder een 3e show in de Arena.Dus iets meer kans op een ticket hopelijk.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.717
2.384
Ik kan tickets kopen voor Stockholm, de rest allemaal wachtlijst. De volgende dagen eens nadenken of ik het het waard vind, maar zal hem wellicht niet worden. Succes aan allen die wel nog "in de race" zijn! ;)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.717
2.384
14 extra concerten toegevoegd aan de Europese tour waaronder een 3e show in de Arena.Dus iets meer kans op een ticket hopelijk.
Geeft me weer een heel klein beetje hoop op toch nog een eventuele Boutique. Die 2 exclusieve shows in NL waren dan toch niet zo exclusief.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.717
2.384
Er komt geen Boutique. Dit is een stadiontour.
Tuurlijk. Vandaar ook de 'heel klein beetje'. ;) Vind het gewoon opvallend dat de eerste 2 concerten worden geafficheerd als "exclusief" en er dan doodleuk nog ééntje bijkomt. (Wat het nog wat pijnlijker maakt voor Belgische fans)
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.225
822
Tuurlijk. Vandaar ook de 'heel klein beetje'. ;) Vind het gewoon opvallend dat de eerste 2 concerten worden geafficheerd als "exclusief" en er dan doodleuk nog ééntje bijkomt. (Wat het nog wat pijnlijker maakt voor Belgische fans)
Ook met een 3e concert is het toch nog steeds exclusief voor Benelux?
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Moet jij niet ergens een of ander callcenter afhuren om alle wachtrijen te gelijk te proberen voor je?
Ik ga maar voor twee shows (als me dat lukt) .

Heeft iemand wel een linkje naar de AXS website en waar ik een account hiervoor kan aanmaken? Ik vind dit dus nergens…
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.717
2.384
Ook met een 3e concert is het toch nog steeds exclusief voor Benelux?
I guess, al is die eerdere formulering van Greenhouse: "twee exclusieve Benelux-shows" dan wat vreemd imo, als je er gewoon nog ééntje aan toevoegt.

Daarnaast ook vooral de ontgoocheling die spreekt hoor. Vorige keer een show op 10 minuten van mijn deur waar je makkelijk tickets voor kon halen. Dan dat rotte virus dat roet in het eten gooit. En nu een Belgisch boekingskantoor dat 3 shows organiseert in NL, maar geen Belgische show, waar je dan geen ticket voor kan gaan kopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken