Taylor Swift

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Baal er wel een beetje van. Wacht al 4-5 jaar op deze show en had destijds nooit verwacht dat het zo'n gekkenhuis zou worden. Nog nooit meegemaakt dit.

Toen ik 7 jaar geleden op dit forum over Taylor Swift postte dacht iedereen nog dat ik aan het shitten was ;)

Met vier mensen geprobeerd maar allen geen kans op Amsterdam. Wel op Zürich, Wenen, Londen, Parijs en Gelsenkirchen (verspreid over de verschillende inschrijvingen). Dan moet het maar een lang weekend weg worden.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en elo

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Even voor de zekerheid: Je zus moet dan wel meegaan naar Swift, want de verkoop is account en (vermoedelijk) naamgebonden.

Of hij daar meer de kans had gehad is ook maar een vraag natuurlijk. Jij hebt iig veel mazzel gehad met presalelinks.
Gewoon even je naam in het account wijzigen.
Couchsurfing werkt ook goed in grote steden !
Ik ben te oud voor hostels of couchsurfing :D
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ik heb me er al bij neergelegd. Dublin nog even gecheckt, maar 300 euro per nacht ben je snel kwijt, voor iets dat nog te annuleren is en geen krotje. En ja ook al ben ik al lange tijd fan, dat gaat me te ver. Want je moet dan al 3 nachten boeken minimaal, om je kansen te spreiden qua datums voor de concerten.
1000 euro + 250 euro voor de vluchten + 400 verteer/diversen + 2x 300 euro voor een concert ticket (schat ik): is 2250 euro voor een concertje.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Voor Gelschenkirchen mag ik het gaan proberen 12 juli, benieuwd of het lukt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik heb me er al bij neergelegd. Dublin nog even gecheckt, maar 300 euro per nacht ben je snel kwijt, voor iets dat nog te annuleren is en geen krotje. En ja ook al ben ik al lange tijd fan, dat gaat me te ver. Want je moet dan al 3 nachten boeken minimaal, om je kansen te spreiden qua datums voor de concerten.
1000 euro + 250 euro voor de vluchten + 400 verteer/diversen + 2x 300 euro voor een concert ticket (schat ik): is 2250 euro voor een concertje.
Meeste hotels kun je wel gewoon gratis annuleren en hoef je niet vooruit te betalen. Wellicht scheelt dat al wat.

Of gewoon iemand hier vragen of die maar 2 tickets nodig heeft en jou wil helpen en meeten voor Gelsenkirchen. Dat is de kortste klap denk ik zo.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.783
7.623
Ik heb me er al bij neergelegd. Dublin nog even gecheckt, maar 300 euro per nacht ben je snel kwijt, voor iets dat nog te annuleren is en geen krotje. En ja ook al ben ik al lange tijd fan, dat gaat me te ver. Want je moet dan al 3 nachten boeken minimaal, om je kansen te spreiden qua datums voor de concerten.
1000 euro + 250 euro voor de vluchten + 400 verteer/diversen + 2x 300 euro voor een concert ticket (schat ik): is 2250 euro voor een concertje.

Gewoon pas hotel/airbnb boeken een paar weken nadat je de tickets hebt en die prijzenstorm is gaan liggen.
via Ryanair kan ik momenteel voor 200 euro naar Dublin:
27 juni heen en 30 juni terug, waarmee dus 2 van de 3 Taylor concerten eronder vallen

275 euro voor eenzelfde periode bij een luxe uitziende airbnb (superhost, dus mogen je niet weigeren en zijn betrouwbaar)

Dan zit je met jouw 400 verteer en 2x300 euro concert ticket ineens nog maar op 1.475 euro
Maar met 2 volle dagen Dublin en 2 vluchtdagen is 400 euro verteer best veel.

Dagje aankomst
Dagje dierentuin a 20 euro de man
Dagje Taylor Swift
Dagje stad verkennen en terugvliegen

No way dat je dat 400 euro gaat kosten als je gewoon ff wat broodjes bij de lokale supermarkt haalt en twee dagen afhaalvoedsel haalt a la Burger King en Domino's.
 
  • Winning
Waarderingen: Timmetje

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
@Koekdoos 275 euro per nacht dan denk ik. Of je zit 30km buiten Dublin.

En concert kaartjes kopen en dan niks kunnen vinden is helemaal zuur :D
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Iemand al een idee hoeveel die tickets gaan kosten per stuk? Minimaal 150 euro en max 300 ofzo?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
@Koekdoos 275 euro per nacht dan denk ik. Of je zit 30km buiten Dublin.

En concert kaartjes kopen en dan niks kunnen vinden is helemaal zuur :D
Dan pak je toch een bus/trein/taxi terug?

Gewoon iets gratis prebooken en annuleren als het niet lukt is voor jou de beste optie nu denk ik.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Ik heb me er al bij neergelegd. Dublin nog even gecheckt, maar 300 euro per nacht ben je snel kwijt, voor iets dat nog te annuleren is en geen krotje. En ja ook al ben ik al lange tijd fan, dat gaat me te ver. Want je moet dan al 3 nachten boeken minimaal, om je kansen te spreiden qua datums voor de concerten.
1000 euro + 250 euro voor de vluchten + 400 verteer/diversen + 2x 300 euro voor een concert ticket (schat ik): is 2250 euro voor een concertje.
Het is gewoon big business geworden,wordt steeds gekker om tickets te scoren en dan ook nog half Europa af te moeten reizen om een concert te mogen bijwonen.Er zijn grenzen en ergens hoort het ook voor mij op.Ben blij dat ik de laatste 40 jaar "gewoon" tickets heb kunnen kopen en de meeste concerten in NRW gezien / gehoord.In mijn vriendenkring haken er ook steeds meer af vanwege de hype om maar er bij te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.783
7.623
@Koekdoos 275 euro per nacht dan denk ik. Of je zit 30km buiten Dublin.

En concert kaartjes kopen en dan niks kunnen vinden is helemaal zuur :D

Nee gewoon 2 personen 275 euro totaal voor de 3 nachten! Airbnb is echt ideaal wat dat betreft.
Onze go-to voor vakanties.

Florence zaten we midden in het centrum voor 338 euro, vier nachten met uitzicht op Palazzio Vecchio, binnen 5 minuten bij het Uffizi en de kathedraal.
Edinburgh 216 euro, drie nachten, op een kwartiertje lopen van het centrum
Praag 250 euro voor vijf nachten, binnen 5 minuten lopen in het centrum.

Je kan inderdaad ook ver buiten het centrum zitten en een kwartier met de bus moeten of een goed half uur lopen, maar dan zit je wel op de 170 euro voor 7 nachten. Al was dit ruim voor corona (2018). De drie bovenstaande zijn allemaal vanaf najaar 2021.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
701
494
Je kunt de persoonsgegevens in je Ticketmaster-account veranderen. Heb ik bijvoorbeeld gedaan toen ik me realiseerde dat de naam in mijn Ticketmaster-account niet gelijk was aan de naam op mijn paspoort.
Moet je dat doen voordat je de tickets koopt? Ik vraag het maar omdat ik wél een presale code voor Amsterdam heb maar dat weekend is het ook Rock Werchter, dus ik wil de kans op tickets graag aan andere mensen geven. :)
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
855
561
Moet je dat doen voordat je de tickets koopt? Ik vraag het maar omdat ik wél een presale code voor Amsterdam heb maar dat weekend is het ook Rock Werchter, dus ik wil de kans op tickets graag aan andere mensen geven. :)
De keer dat ik het me realiseerde had ik de betreffende kaarten, die op naam moesten zijn, al gekocht en ook al gedownload. Vervolgens veranderde ik mijn naam en ik kon de kaarten downloaden met de nieuwe naam (wel dezelfde streepjescode natuurlijk).

Op de tickets in de app staat geen naam, weet niet hoe dat dan gaat werken. Misschien komt de naam in beeld te staan bij degene die scant? Geen idee. Heb bij tickets op naam eigenlijk nooit gezien dat de naam ook daadwerkelijk gecontroleerd werd, maar je weet maar nooit natuurlijk.

Rock Werchter had 20 jaar geleden al tickets op naam, ik weet nog dat ze het eerste jaar op naam ook niet in Nederland gekocht konden worden omdat het Nederlandse ticketsysteem niet de optie had om een naam in te voeren. Wordt dat bij Rock Werchter ook echt gecontroleerd?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Los daarvan, vraag ik me af hoe nauwkeurig daadwerkelijk iedereen gevraagd wordt zich te legitimeren.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Op de ticketpagina staat wel gewoon het stukje over mobiele tickets met toch de opmerking dat overdragen mogelijk is. 't Is weer lekker duidelijk.
Wat zijn Mobiele Tickets?
Mobiele Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster-account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, Lees je hier

Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de Ticketmaster app of in je Ticketmaster-account op de website geeft recht op toegang tot het evenement. De QR-code van de tickets verschijnt twee weken voor de show in je account.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234

zworp3

Support act
17 mei 2018
855
561
Op die mobiele tickets-informatiepagina staat ook:

Het kan dat ‘Doorsturen’ is niet beschikbaar is voor het evenement waar jij tickets voor gekocht hebt. Dit is op verzoek van de organisator en/of de artiest. Als tickets niet overdraagbaar zijn, ben je daarmee akkoord gegaan in de algemene voorwaarden van het evenement.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken