Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee er zijn geen ticketprijzen op voorhand bekend voor zover ik weet. De ticketprijzen van UK presale die nu bezig is zijn wel online gedeeld en geven een idee van wat te verwachten is voor de rest van haar tour:
UK:
Ticket prices are currently on sale for Friday, June 21 at Wembley Stadium and we now have the full pricing details.
Ticket presale seated ticket - £58.65 - £194.75 each
Ticket presale general admission standing - £110.40 each
Tickets presale front standing left ticket - £172.25 each
Ticket presales front standing right ticket - £172.25 each
En de Front of Stage was binnen een kwartier uitverkocht, dus je moet bij de eerste 5000 zitten voor die tickets.
Ik begrijp dat er, afhankelijk van de podiumindeling, tot 25.000 staanplaatsen mogelijk zijn in Wembley Stadium. Aan de indeling te zien, zal dan zo'n 10.000 tickets Front of Stage zijn.
Vind de verkoop langzaam gaan, de queue van Ticketmaster schuift per minuut gemiddeld zo'n 300 op.
EDIT: Na 45 minuten de melding dat er nog maar heel weinig staanplaatsen zijn.
Dat zou voor normale staplaatsen dan omgerekend ongeveer € 130,- zijn. Erg fors aan de prijs natuurlijk, maar had gelet op de ongekende vraag, misschien nog wel erger verwacht.
Dat zou voor normale staplaatsen dan omgerekend ongeveer € 130,- zijn. Erg fors aan de prijs natuurlijk, maar had gelet op de ongekende vraag, misschien nog wel erger verwacht.
UK is ook vaak wat duurder dan de rest van Europa. Als ik me niet vergis waren bijvoorbeeld staanplaatsen voor Ed Sheeran in Wembley Stadium 99 pond en in Johan Cruijff Stadion 89 euro.