Taylor Swift

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Yes. Mooi zitplekje. Ik wou zelf graag staan, maar zusje liever niet. We maken er een lekker stedentripje van met in het idden Taytay!
Nice. Ben al paar keer in Edinburgh geweest. Leuke stad. Nu hopen dat ze mijn geboekte accomodatie niet cancelen nu de prijzen zo hoog zijn.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.274
850
Yes. Mooi zitplekje. Ik wou zelf graag staan, maar zusje liever niet. We maken er een lekker stedentripje van met in het idden Taytay!
Denk dat bij deze enorme productie een zitplek misschien nog wel beter is. Dan zie je álles. Normaal sta ik ook liever. En Edinburgh is een topstad.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Denk dat bij deze enorme productie een zitplek misschien nog wel beter is. Dan zie je álles. Normaal sta ik ook liever. En Edinburgh is een topstad.
Gisteren bij P!nk geweest, was ook een enorme show en kon alles goed zien, ook Front of Stage tickets.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Nice. Ben al paar keer in Edinburgh geweest. Leuke stad. Nu hopen dat ze mijn geboekte accomodatie niet cancelen nu de prijzen zo hoog zijn.
Zekers. Een keer geweest, mooie stad. Nu weer bezoeken. Ik denk qua overnachten aan het scouting terrein een eindje verderop of over een maandje of 2 ergens wat boeken. Moet goed komen
Denk dat bij deze enorme productie een zitplek misschien nog wel beter is. Dan zie je álles. Normaal sta ik ook liever. En Edinburgh is een topstad.
Ja precies. Daarom wou ik ook niet persé staan. Ook met het gegil gehalte om je heen misschien wel beter.

Wel mooi. Zit je de ene dag nog tegen mensen te zeggen dat Porcupine Tree wel ongeveer het beste ooit is, vertel je de dag erna die mensen dat je naar Taylor Swift gaat XD
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981 en Cootje

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Zekers. Een keer geweest, mooie stad. Nu weer bezoeken. Ik denk qua overnachten aan het scouting terrein een eindje verderop of over een maandje of 2 ergens wat boeken. Moet goed komen

Ja precies. Daarom wou ik ook niet persé staan. Ook met het gegil gehalte om je heen misschien wel beter.

Wel mooi. Zit je de ene dag nog tegen mensen te zeggen dat Porcupine Tree wel ongeveer het beste ooit is, vertel je de dag erna die mensen dat je naar Taylor Swift gaat XD
Haha hier ook. Afgelopen concerten: Tool, P!nk, Guns n' Roses (helaas, wilde mijn vrouw graag eens zien, ik heb ze in 1992 gezien in Nijmegen) en dan nu Tay Tay :D
 
  • On fire
Waarderingen: Brian

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Ging eigenlijk verdacht simpel toch? De hype toch groter dan de animo? Of komt het door de presale? Of hebben de doorverkoopbeperking genoeg afschrikkende werking gehad?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Ik denk ook door de presale. Ik heb enkel nog maar gehoord dat het is gelukt bij mensen. Dat gaat bij de gewone verkoop wel anders zijn vrees ik
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.274
850

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.274
850
Dat was mijn tweede optie, maar ken die stad verder niet. Vind Edinburgh net een groot dorp.
Een stad die je niet kent, kan ook een leuke reden zijn om er wél heen te gaan ;-)
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar mijn gezelschap komt er meerdere malen per jaar. Dus ik laat me rondleiden.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
131
45
Een stad die je niet kent, kan ook een leuke reden zijn om er wél heen te gaan ;-)
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar mijn gezelschap komt er meerdere malen per jaar. Dus ik laat me rondleiden.
Ja was ook mijn tweede keus. Het is gewoon dat Edinburgh eerder in de verkoop ging. Een nieuwe stad ontdekken is zelfs leuker.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.387
576
Londen geprobeerd en niet gelukt. Maar het aantal wachtenden voor me (29.000) vond ik meevallen. Goede hoop dat het morgen of overmorgen wel lukt.

God bless de presale.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Eerste stadionconcert in het buiteland ooit was Green Day in Parijs, 2010. Voorprogramma? Billy Talent en jawel, Paramore. 14 jaar later met mijn zusje een groot stadionconcert in het buitenland. Voorprogramma? Ja hoor, Paramore. Die ontgroeien dat ook niet he ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.974
8.032
Zekers. Een keer geweest, mooie stad. Nu weer bezoeken. Ik denk qua overnachten aan het scouting terrein een eindje verderop of over een maandje of 2 ergens wat boeken. Moet goed komen

Ja precies. Daarom wou ik ook niet persé staan. Ook met het gegil gehalte om je heen misschien wel beter.

Wel mooi. Zit je de ene dag nog tegen mensen te zeggen dat Porcupine Tree wel ongeveer het beste ooit is, vertel je de dag erna die mensen dat je naar Taylor Swift gaat XD

Lekker Arthur's Seat op klimmen dan, als je toch gaat zitten, hoef je je benen niet te sparen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken