Taylor Swift

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
610
588
Ingeloot voor Gelsenkirchen en Lissabon, wachtrij voor A'dam.
M'n dochter is wel ingeloot voor A'dam.
Hopelijk morgen/overmorgen ook nieuws vanuit UK.

Het is toch eigenlijk belachelijk voor woorden, maar ik doe er zelf wel aan mee... 😊😉
 

TDZ

Playlistbediener
20 jun 2023
32
35
Is het nog een idee om een bestand aan te maken met wie voor welke show tickets kan kopen en wie er heen willen? Zo kunnen we elkaar op dit forum wellicht aan kaarten helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Is het nog een idee om een bestand aan te maken met wie voor welke show tickets kan kopen en wie er heen willen? Zo kunnen we elkaar op dit forum wellicht aan kaarten helpen.
Is @Brian mee bezig.

Al lijkt het me wel wijs dat te doen voor users die sinds een bepaalde tijd geregistreerd zijn, anders zitten we hier straks vol hoopvolle nieuwelingen. :p
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.640
Ingeloot voor Gelsenkirchen en Lissabon, wachtrij voor A'dam.
M'n dochter is wel ingeloot voor A'dam.
Hopelijk morgen/overmorgen ook nieuws vanuit UK.

Het is toch eigenlijk belachelijk voor woorden, maar ik doe er zelf wel aan mee... 😊😉
VK wordt pas volgende week vrijdag, daar is vanmiddag ook een mail over verstuurd.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.227
826
Is het nog een idee om een bestand aan te maken met wie voor welke show tickets kan kopen en wie er heen willen? Zo kunnen we elkaar op dit forum wellicht aan kaarten helpen.
1 probleem: tickets zijn niet/nauwelijks overdraagbaar.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Ergens wel apart trouwens, ik vind Swift een meer dan aardige artiest met een aantal zeer aardige platen. Maar laten we eerlijk zijn: het is deze hype toch niet helemaal waard ofwel? Opeens zie ik iedereen die wil vliegen/reizen naar allerlei andere landen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Ergens wel apart trouwens, ik vind Swift een meer dan aardige artiest met een aantal zeer aardige platen. Maar laten we eerlijk zijn: het is deze hype toch niet helemaal waard ofwel? Opeens zie ik iedereen die wil vliegen/reizen naar allerlei andere landen.
Nee, totaal niet. Groot fan van haar muziek maar dit gaat inderdaad helemaal nergens over.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en elo

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Door de selectie voor Parijs, Gelsenkirchen en Wenen. Amsterdam, Lyon en Duitsland wachtlijst, Londen nog niets gekregen.
Spijtig van Amsterdam maar goed, ik mag denk ik niet klagen met dit resultaat.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje en Timmetje

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.640
Ergens wel apart trouwens, ik vind Swift een meer dan aardige artiest met een aantal zeer aardige platen. Maar laten we eerlijk zijn: het is deze hype toch niet helemaal waard ofwel? Opeens zie ik iedereen die wil vliegen/reizen naar allerlei andere landen.
Als je de verhalen over de Amerikaanse shows moet geloven is dit een once in a lifetime popshow. Dat gekoppeld met de schaarse shows in Europa de afgelopen tien jaar lijkt mij de hype gerechtvaardigd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
Ik heb nu vermoedelijk wel een UK link over omdat ik dankzij de albumregistratie voor de presale ben geselecteerd. Als daar liefhebbers voor zijn dan hoor ik het wel. (Niet van mensen die zich speciaal daarvoor hier aanmelden haha)
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.227
826
Ik heb nu vermoedelijk wel een UK link over omdat ik dankzij de albumregistratie voor de presale ben geselecteerd. Als daar liefhebbers voor zijn dan hoor ik het wel. (Niet van mensen die zich speciaal daarvoor hier aanmelden haha)
Ja ik verwacht die ook te krijgen tussen vrijdag en zondag. Althans, daar heb ik een keer een mail van gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken