Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zeker,maar het spel van vraag en aanbod wordt nu wel enorm uit zijn voegen gehaald.Live Nation / Ticketmaster / Mojo
Dicteren / bepalen de markt en halen hierbij het uiterste uit onze beurzen.Ik denk toch dat ieder van ons toch bepaalde grenzen heeft van hier en niet verder.Maar we gaan het zien komende weken als de verkoop los barst....
Op Facebook dit stadionplan van Liverpool zien passeren. Prijzen lijken mij rond het gemiddelde van grote stadionshows te schommelen, dus best te doen eigenlijk.
Probleem is, is dat die prijzen niet vast staan. Op een gegeven moment gaan die maal 3 (ik zeg maar iets). Dus er zullen er zijn die de 'normale' prijs zullen betalen, maar ook een deel die exuberant veel meer zal mogen betalen.
Probleem is, is dat die prijzen niet vast staan. Op een gegeven moment gaan die maal 3 (ik zeg maar iets). Dus er zullen er zijn die de 'normale' prijs zullen betalen, maar ook een deel die exuberant veel meer zal mogen betalen.
Op Facebook dit stadionplan van Liverpool zien passeren. Prijzen lijken mij rond het gemiddelde van grote stadionshows te schommelen, dus best te doen eigenlijk.
Ik heb nog nooit geweten dat een groot deel van de tickets dynamisch zijn. Meestal gaat 80-90% er uit aan de standaard prijs en schiet dat systeem pas daarna in actie voor bepaalde blokken. We zullen het natuurlijk moeten zien hoe dat gaat bij Taylor.
If you are selected to receive an access code, you will receive a code via two SMS messages the afternoon before the ticket sales begins. These two SMS will include timing details and a link to where the on-sale will occur, and your unique, non-transferrable access code.