Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben zelf voor UK, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland gegaan. Allemaal set! Maar ik hoop gewoon kaartjes voor Nederland te krijgen. Taylor Swift is gaaf hoor maar om half Europa voor door te reizen...
Geen idee of het waar is maar iemand op Twitter zegt dat er bijna vier miljoen (!) registraties zijn voor de Nederland kaartverkoop, inclusief mensen uit andere landen. Lijkt mij echt bizar veel.
Geen idee of het waar is maar iemand op Twitter zegt dat er bijna vier miljoen (!) registraties zijn voor de Nederland kaartverkoop, inclusief mensen uit andere landen. Lijkt mij echt bizar veel.
Ik heb het stiekem al afgeschreven. Als het alsnog wel voor een redelijke prijs lukt dan is het mooi meegenomen, maar die kans lijkt me niet heel groot.
Ik heb het stiekem al afgeschreven. Als het alsnog wel voor een redelijke prijs lukt dan is het mooi meegenomen, maar die kans lijkt me niet heel groot.
Hij is certificaathouder in de arena blijkbaar, krijgt altijd voor concerten in de arena vooraf een mailtje of hij kaarten wil kopen. Eergisteren de mail ontvangen