Taylor Swift

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Vergeet niet om vanavond voor 12 uur een ticketaccount actief te hebben voor de landen waar je je voor hebt geregistreerd!
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
45
22
Omg net van m’n pa gehoord dat hij inderdaad 2x2 tickets kan kopen in de presale. Ik ga naar Taylor 😭

Ik denk dat m’n nichtje de andere kaarten wil, mocht dat niet zo zijn laat ik het hier weten. Wel zitplaatsen.
Gefeliciteerd🎉🎉

Waar is dit? Ik ben bij dit concert voorstander van zitplaatsen dus ben zeker geïnteresseerd:)

(Geen zin in gedrang voor de staanplaatsen😅)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Gefeliciteerd🎉🎉

Waar is dit? Ik ben bij dit concert voorstander van zitplaatsen dus ben zeker geïnteresseerd:)

(Geen zin in gedrang voor de staanplaatsen😅)
Er zijn amper staplekken bij Taylor Swift concerten? In USA alleen maar zitplekken?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Vergeet niet om vanavond voor 12 uur een ticketaccount actief te hebben voor de landen waar je je voor hebt geregistreerd!
Ben zelf voor UK, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland gegaan. Allemaal set! Maar ik hoop gewoon kaartjes voor Nederland te krijgen. Taylor Swift is gaaf hoor maar om half Europa voor door te reizen...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.979
5.540
Volgens mij kan ik kaartjes kopen via mijn vader die vaste plekken in de arena heeft, wellicht nog een optie voor mensen hier die Ajax vrienden hebben ;)
Was dit het geval? Want ik heb ook een seizoenkaart.
 

Evelienx

Playlistbediener
23 jun 2023
10
6
Omg net van m’n pa gehoord dat hij inderdaad 2x2 tickets kan kopen in de presale. Ik ga naar Taylor 😭

Ik denk dat m’n nichtje de andere kaarten wil, mocht dat niet zo zijn laat ik het hier weten. Wel zitplaatsen.
HOEEEEE? :)
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Was dit het geval? Want ik heb ook een seizoenkaart.
Hij is certificaathouder in de arena blijkbaar, krijgt altijd voor concerten in de arena vooraf een mailtje of hij kaarten wil kopen. Eergisteren de mail ontvangen
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Geen idee of het waar is maar iemand op Twitter zegt dat er bijna vier miljoen (!) registraties zijn voor de Nederland kaartverkoop, inclusief mensen uit andere landen. Lijkt mij echt bizar veel.

En er zijn 2x 55 duizend kaarten beschikbaar? Nou, dat wordt wat ...

Het is me nog nooit niét gelukt om tickets voor een concert te bemachtigen. Maar eens zal de eerste keer moeten zijn? 😅
 
Laatst bewerkt:

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.149
512
Andere gaf 3,8 miljoen aan. Ik denk dat het klopt. We will see.
Maak maar een kansberekening,waanzin ten top.Benieuwd wat de volgende hype wordt.Als het gaat lukken fijn en zo niet dan jammer.
Taylor Swift Singing GIF by Academy of Country Music Awards
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken