Taylor Swift

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jos
  • Startdatum Startdatum
Het is ook een stadiontour, dan ga je niet in een land op een weide staan omdat het enige geschikte stadion niet mogelijk. Verder qua geld natuurlijk ook aantrekkelijker om 3x Amsterdam te doen in plaats van 2x Amsterdam en 1x Brussel, scheelt weer op- en afbouwen.
Ze blijft liever langer bij een venue wat ik helemaal begrijp. Hele logische tour ook. Ik denk bij elke venue nog 1/2 datums erbij. Maar lang niet genoeg voor de grote vraag …

Lees net bij de FAQ op Ticketmaster dat er een ticketlimiet van 4 tickets is (per stad). Over prijzen is nog steeds niks bekend volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Krijg ook meteen de mails binnen nu. Had nog Cardiff en Londen die ik wilde doen en Parijs en Lyon.

Heb nu alle Europese shows behalve Stockholm & Zwitserland 😂😂🙏🏼.

En UK pre sale. Ik heb hoop.

Krijg ook meteen de mails binnen nu. Had nog Cardiff en Londen die ik wilde doen en Parijs en Lyon.

Heb nu alle Europese shows behalve Stockholm & Zwitserland 😂😂🙏🏼.

En UK pre sale. Ik heb hoop.
Zorg wel dat je een creditcard beschikbaar hebt. Ik ben ooit vergeten dat ze in 't buitenland geen IDeal hebben (en had toen nog geen creditcard)

Voor de mensen met UK pre sale je moet je preferred cities doorgeven en je moet een actief Ticketmaster account hebben van UK anders kun je niks.

Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Is het aanraadbaar om opnieuw aan te melden?
Of zijn er nog meer mensen die geen bevestigingsmail hebben gehad?

Ik heb mij aangemeld voor meerdere steden en heb van geen enkele bevestiging van Ticketmaster😬

Laatst bewerkt:
Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Is het aanraadbaar om opnieuw aan te melden?
Of zijn er nog meer mensen die geen bevestigingsmail hebben gehad?

Ik heb mij aangemeld voor meerdere steden en heb van geen enkele bevestiging van Ticketmaster😬
Gewoon opnieuw doen. Gisteren kreeg ik ze namelijk heel snel

• Leuk
Waarderingen: pinkwin
Bevestigingsmailtjes binnen ondertussen van Milaan, Warsaw en Lissabon. Parijs, Amsterdam, Madrid nada. Ook al meerdere keren geprobeerd om te registreren, krijg geen bevestiging. Zooi.

Users who are viewing this thread