Taylor Swift

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Oké ik heb ook de UK pre-sale ontvangen, maar... Die begint op 10 juli en de normale sale voor Nederland is op 12 juli volgens mij? Had ik liever andersom gezien...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Oej oej oej. Gaat het nu dus ook beginnen in Europa. Heb zo schijthekel aan dat systeem. Bij Bruce in VS kwam dit tot prijzen ver boven de 5000 euro. Als ik de stress op dit forum nu al zie, zal de vraag niet minder zijn dan voor Bruce. Dus begin maar alvast afscheid te nemen van je spaarvarken of sluit een tweede hypotheek af ofzo.
Ja,.same. Wil er graag heen, ben groot fan, maar meer dan plus minus 100 euro gaat het niet worden. Meer betalen wil ik niet.

Dus het gaat hem vermoedelijk niet worden.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Oké ik heb ook de UK pre-sale ontvangen, maar... Die begint op 10 juli en de normale sale voor Nederland is op 12 juli volgens mij? Had ik liever andersom gezien...
London - Monday 10th July at 10am BST
Edinburgh & Dublin - Tuesday 11th July at 10am BST
Liverpool & Cardiff - Wednesday 12th July at 10am BST
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
855
561
Volgens VRT NWS zullen het dynamische prijzen zijn, dus die kunnen stijgen bij grote vraag.
Aan dat artikel valt af te zien dat VRT nul informatie heeft, maar gewoon schrijft hoe het in de VS ging.

Dat gezegd hebbende lijkt het me redelijk zeker dat er dynamisch geprijsde tickets gaan zijn, dat is niet nieuw hier verder. Maar het gaat om een klein percentage altijd, de meeste tickets zullen gewoon normaal taffesduur zijn.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
Waarschijnlijk zullen er ook nog heeeel veel Amerikanen gaan meespelen in dit ticketspel. Dat is het nadeel van zo'n giga artiest.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Oké ik heb ook de UK pre-sale ontvangen, maar... Die begint op 10 juli en de normale sale voor Nederland is op 12 juli volgens mij? Had ik liever andersom gezien...
Wat moest je doen voor die UK presale? Is daar nog iets aan te doen om daarvoor in aanmerking te komen of is het te laat?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Wat moest je doen voor die UK presale? Is daar nog iets aan te doen om daarvoor in aanmerking te komen of is het te laat?
Volgens mij heb ik ooit mijn mailadres achtergelaten om een notificatie te krijgen bij de aankondiging van de UK tour
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Wat moest je doen voor die UK presale? Is daar nog iets aan te doen om daarvoor in aanmerking te komen of is het te laat?
Er staat dat ik het album heb gepreorderd in de UK store maar dat is niet waar. Heb daar denk ik de nieuwsbrief oid aangeklikt.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
707
645
“Omwille van productionele redenen komt ze enkel naar Amsterdam. Het podium moest op de korte zijde komen en dat is in Brussel omwille van geluidsoverlast voor de buurt niet mogelijk.”

Heldere communicatie, maar soms zijn we toch een achterlijk land.
200 meter verder is er al CORE en Couleur Cafe die wel ietsje langer/luider duren dan een concertje van Taylor Swift.

Jammer voor de fans dat ze dan ook niet snel naar Herman bellen voor zijn achtertuintje.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
“Omwille van productionele redenen komt ze enkel naar Amsterdam. Het podium moest op de korte zijde komen en dat is in Brussel omwille van geluidsoverlast voor de buurt niet mogelijk.”

Heldere communicatie, maar soms zijn we toch een achterlijk land.
200 meter verder is er al CORE en Couleur Cafe die wel ietsje langer/luider duren dan een concertje van Taylor Swift.

Jammer voor de fans dat ze dan ook niet snel naar Herman bellen voor zijn achtertuintje.
It’s all about the money money money.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken