Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zie ik nou maar 1 datum voor Frankrijk? Zouden er niet nog concerten bijkomen??
Edit: zijn er 3. Ik keek verkeerd.
Er is staat gewoon nu nog een wachtrij om je te registreren.
Dat wordt gekkenwerk natuurlijk..
Zie ik nou maar 1 datum voor Frankrijk? Zouden er niet nog concerten bijkomen??
Edit: zijn er 3. Ik keek verkeerd.
Er is staat gewoon nu nog een wachtrij om je te registreren.
Dat wordt gekkenwerk natuurlijk..
Lees dit net ook. Wat ik eruit opmaak zijn het dus mobile tickets, mer die bewegende barcode. Voor concerten in UK is dat ook al vaker zo. Die zouden evt wel kunnen worden doorverkocht of getransferred worden via het Ticketmaster platform, als TM dat toestaat.
Wat denken jullie qua controle? Bij Milaan las ik dat ze de hele database gaan controleren. Ik heb best meerdere mailadressen, maar slechts 1 telefoonnummer haha. Gooien ze dubbele eruit, of is het alleen een bangmakertje?
Wat denken jullie qua controle? Bij Milaan las ik dat ze de hele database gaan controleren. Ik heb best meerdere mailadressen, maar slechts 1 telefoonnummer haha. Gooien ze dubbele eruit, of is het alleen een bangmakertje?
Geregistreerd voor Amsterdam, Parijs, Londen, Munchen en Wenen. Momenteel enkel van die laatste twee een bevestigingsmail ontvangen. We gaan het zien...
Geregistreerd voor Amsterdam, Parijs, Londen, Munchen en Wenen. Momenteel enkel van die laatste twee een bevestigingsmail ontvangen. We gaan het zien...
Lyon, Edinburgh, Liverpool, Londen, Amsterdam, Milaan, Gelsenkirchen, Hamburg, München, Warschau en Wenen geregistreerd. En nu maar hopen dat het ergens gaat lukken.