Taylor Swift

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
557
412
Ingeschreven voor Gelsenkirchen en de Arena.

Nu duimen...

Ben echt benieuwd hoe dit systeem uitloopt.

Het lijkt opzich wel eerlijk, maar doe dan toch maar oneerlijk met een obscure presalecode die een week van te voren hier op het forum verschijnt xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ingeschreven voor alle Duitse shows, Portugal, Spanje, Italië , Warschau, Wenen, Edinburgh van Amsterdam nog steeds geen mail.

We zullen zien wat er gaat uitkomen.
Het wordt een stedentrip combinatie met Taylor Swift concert als het buitenland wordt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Zie ik nou maar 1 datum voor Frankrijk? Zouden er niet nog concerten bijkomen??
Edit: zijn er 3. Ik keek verkeerd.
Er is staat gewoon nu nog een wachtrij om je te registreren.
Dat wordt gekkenwerk natuurlijk..
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Zie ik nou maar 1 datum voor Frankrijk? Zouden er niet nog concerten bijkomen??
Edit: zijn er 3. Ik keek verkeerd.
Er is staat gewoon nu nog een wachtrij om je te registreren.
Dat wordt gekkenwerk natuurlijk..
De enige kans is denk ik voor alle europese shows registeren. Om enigszins ergens kans te maken….
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Blijkbaar kom je toch niet binnen met een doorverkoopticket. Hoe het exact werkt weet ik niet precies maar staat in het artikel van de nos.

Lees dit net ook. Wat ik eruit opmaak zijn het dus mobile tickets, mer die bewegende barcode. Voor concerten in UK is dat ook al vaker zo. Die zouden evt wel kunnen worden doorverkocht of getransferred worden via het Ticketmaster platform, als TM dat toestaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Wat denken jullie qua controle? Bij Milaan las ik dat ze de hele database gaan controleren. Ik heb best meerdere mailadressen, maar slechts 1 telefoonnummer haha. Gooien ze dubbele eruit, of is het alleen een bangmakertje?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Wat denken jullie qua controle? Bij Milaan las ik dat ze de hele database gaan controleren. Ik heb best meerdere mailadressen, maar slechts 1 telefoonnummer haha. Gooien ze dubbele eruit, of is het alleen een bangmakertje?
Ze sturen de code per sms, meen ik. Dus dan is het makkelijk om te ontdubbelen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.181
3.000
Geregistreerd voor Amsterdam, Parijs, Londen, Munchen en Wenen. Momenteel enkel van die laatste twee een bevestigingsmail ontvangen. We gaan het zien...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Lyon, Edinburgh, Liverpool, Londen, Amsterdam, Milaan, Gelsenkirchen, Hamburg, München, Warschau en Wenen geregistreerd. En nu maar hopen dat het ergens gaat lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken