Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Swifties opgelet! AD geeft tickets weg voor Taylor Swift | The Eras Tour in de Johan Cruijff ArenA op 5 juli 2024. Wil jij er bij zijn en meezingen met al haar oude en nieuwe hits? Laat dan snel je gegevens achter en wie weet win jij twee tickets voor dit onvergetelijke concert!
www.ad.nl
Laten we winacties en dergelijken hier ook delen. De kansen zijn minimaal maar je weet het nooit.
Ik hou de Primavera en Glastonbury weekends graag vrij volgend jaar, dus waarschijnlijk wordt het hier gewoon Amsterdam. Nog even kijken voor andere data en tickets voor vrienden, maar ik sta sowieso open om in groep te proberen! Registreren lukt niet direct hier vanuit Londen maar als ik het goed begrijp, kan dat dus tot 5 juli?
Ik hou de Primavera en Glastonbury weekends graag vrij volgend jaar, dus waarschijnlijk wordt het hier gewoon Amsterdam. Nog even kijken voor andere data en tickets voor vrienden, maar ik sta sowieso open om in groep te proberen! Registreren lukt niet direct hier vanuit Londen maar als ik het goed begrijp, kan dat dus tot 5 juli?
De kaartverkoop voor de shows in het VK starten overigens een week later dan Amsterdam, op 18 (Londen), 19 (Liverpool) en 20 (Edinburgh). Als je wilt reizen is het dus sowieso een must om voor meerdere shows te registreren.