Taylor Swift

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Sta in de wachtrij voor de preselectie :D
Kan je daar alles selecter wat je wilt of moet je locatie per locatie registreren?

Wat is de kans op werchter boutique?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
In Amerika bestaat dit al langer en heet dit het "Verified Fan" systeem. Was bij Springsteen On Broadway in 2018 al veel gedoe over.
Uiteindelijk doet het niks om scalpers tegen te gaan en ben je met link alsnog niet verzekerd van je kaartje.

Snap ook niet waarom moet je niet ook moet inloggen om te preregistreren.

Ik snap die irritatie wel haha.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Mensen sharing is caring!


Laten we winacties en dergelijken hier ook delen. De kansen zijn minimaal maar je weet het nooit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Thisso

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Uiteindelijk doet het niks om scalpers tegen te gaan en ben je met link alsnog niet verzekerd van je kaartje.

Snap ook niet waarom moet je niet ook moet inloggen om te preregistreren.
Mensen kunnen nu zes e-mailadressen gebruiken ? Naja Amsterdam en Polen is wel op nummer… dus is weer anders
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Maar je bent dan wel verzekerd van je kaartje toch? Anders is deze preregistratie totale bs.
Och ja. Beetje polsen wat de te verwachten opkomst zou zijn. Als ze het aan kan kan je bijna overal nog een extra show plannen, die ruimte is er.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.002
Ik hou de Primavera en Glastonbury weekends graag vrij volgend jaar, dus waarschijnlijk wordt het hier gewoon Amsterdam. Nog even kijken voor andere data en tickets voor vrienden, maar ik sta sowieso open om in groep te proberen! Registreren lukt niet direct hier vanuit Londen maar als ik het goed begrijp, kan dat dus tot 5 juli?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Ik hou de Primavera en Glastonbury weekends graag vrij volgend jaar, dus waarschijnlijk wordt het hier gewoon Amsterdam. Nog even kijken voor andere data en tickets voor vrienden, maar ik sta sowieso open om in groep te proberen! Registreren lukt niet direct hier vanuit Londen maar als ik het goed begrijp, kan dat dus tot 5 juli?
Nee, t/m as. vrijdag.
5 juli hoor je of je een poging mag wagen op 12 juli.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
De kaartverkoop voor de shows in het VK starten overigens een week later dan Amsterdam, op 18 (Londen), 19 (Liverpool) en 20 (Edinburgh). Als je wilt reizen is het dus sowieso een must om voor meerdere shows te registreren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken