Taylor Swift

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jos
  • Startdatum Startdatum
Bij mij Edinburgh, Warschau, Wenen, Milaan, Lisboa, Gelsenkirchen , München en Hamburg geregistreerd.

Amsterdam na tweede keer geen mail.
Overige shows doe ik morgen. Verwacht dan minder drukte.

Je hoefde ook niet daadwerkelijk een plaat te kopen om in te kunnen schrijven (hoeft nooit bij dit soort acties). Heb dus geen plaat via de site gekocht, maar wel een mail gekregen over de presale.
Ooh dat heb ik ook gedaan… nu herinner ik het me. Maar geen mail ontvangen? Vreemd!

Bij mij Edinburgh, Warschau, Wenen, Milaan, Lisboa, Gelsenkirchen , München en Hamburg geregistreerd.

Amsterdam na tweede keer geen mail.
Overige shows doe ik morgen. Verwacht dan minder drukte.
Krijg je normaal bevestigingsmails dan? Ik heb niets ontvangen.

Hier geregistreerd voor Parijs, Amsterdam, Madrid, Lissabon, Milaan. Enkel van die laatste nog maar een bevestigingsmailtje gehad.

Er is een gat tussen de show in Wenen en de 2 laatste shows in Londen...
Aangezien Greenhouse de promotor is in Nederland zal dat dan wellicht Brussel (KBstadion) worden.

Laatst bewerkt:
Belgie gaat er niet komen, staat duidelijk op site van greenhouse talent: exclusieve benelux-show.

Ik heb deze mail nu ook.

Ga er 2 proberen voor Londen of Edinburgh. Als ik voor een ander de 2 andere kan proberen, PM.

It was just announced that Taylor Swift | The Eras Tour is coming to the UK & Ireland in 2024!
By participating in the UK store Midnights pre-order offer before 12pm BST on Thursday 27 October 2022, you have qualified for special pre-sale access!
Pre-sale tickets go on sale Monday 10th July 2023 at the following dates and times, while currently available inventory lasts:
London - Monday 10th July at 10am BST
Edinburgh & Dublin - Tuesday 11th July at 10am BST
Liverpool & Cardiff - Wednesday 12th July at 10am BST
Your unique pre-sale access code will be sent between Thursday 6th July 2023 at 10am BST and Friday 7th July 2023 at 10am BST.

Volgens mij kan ik kaartjes kopen via mijn vader die vaste plekken in de arena heeft, wellicht nog een optie voor mensen hier die Ajax vrienden hebben ;)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
In ieder geval geregistreerd voor ArenA als Gelsenkirchen, kan ik altijd nog kijken of het lukt tzt.

Het is op deze manier toch ook een dikke fomo show natuurlijk. Dit gaat in notime uitverkopen en zal echt een slagveld worden voor mensen die oprecht willen gaan vrees ik.

Volgens VRT NWS zullen het dynamische prijzen zijn, dus die kunnen stijgen bij grote vraag.
Oej oej oej. Gaat het nu dus ook beginnen in Europa. Heb zo schijthekel aan dat systeem. Bij Bruce in VS kwam dit tot prijzen ver boven de 5000 euro. Als ik de stress op dit forum nu al zie, zal de vraag niet minder zijn dan voor Bruce. Dus begin maar alvast afscheid te nemen van je spaarvarken of sluit een tweede hypotheek af ofzo.

Users who are viewing this thread