Taylor Swift

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.704
2.078
Kan je dan ook terug inschrijven voor pre registratie of niet meer?
Dat weet ik niet, maar verwacht dat de nieuwe data meelopen met de eerdere registratie. Op basis daarvan zullen ze immers hebben besloten om extra shows toe te voegen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.743
9.119
aL1d55x_460s.jpg
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.750
D Day. Hoe werkt dat eigenlijk, krijg je een link? Dan wil ik best iemand helpen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
D Day. Hoe werkt dat eigenlijk, krijg je een link? Dan wil ik best iemand helpen...
Is nog niet bekend volgens mij. Als het geen unieke codes zijn maar 1 losse link dan is die preregistratie echt hilarisch slecht geregeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Apart artikel van het AD trouwens. Dit is net geplaatst.


Taylor Swift wil graag dat haar Swifties de grootste kans maken om bij haar shows op 5 en 6 juli 2024 te zijn. Ze koos daarom voor een besloten ticketverkoop via Ticketmaster. Via een registratieformulier wordt gevraagd naar je naam, postcode, e-mail en telefoonnummer. Vervolgens ontvang je een bevestiging van die registratie in je mail. De registratie sluit vrijdag om 23.59 uur.

Terwijl die al lang en breed gesloten is.

Iig staat er ook hoe het werkt (als dit dan wel klopt):

Ticketmaster verifieert jouw registratie. Meerdere keren registreren, heeft dus geen zin. Na authenticatie krijgt een beperkt aantal fans toegang tot de ticketverkoop en worden anderen op de wachtlijst geplaatst. Dat nieuws wordt door Ticketmaster gedeeld in een e-mail die op 5 juli wordt verstuurd. De gelukkigen met een aankooplink, ontvangen op 12 juli ook een toegangscode via sms. Daarmee mag je door naar de ticketverkoop. Die start op 12 juli om 14.00 uur.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Apart artikel van het AD trouwens. Dit is net geplaatst.




Terwijl die al lang en breed gesloten is.
Als je op Google zoekt, kun je zien dat dit eigenlijk een artikel van 23 juni is.
1688549199250.png
Het artikel is gewoon een samenvatting van de pagina van Ticketmaster die Lion deelde, maar is goed voor de clicks natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.706
695
Ben benieuwd of er dan ook rekening gehouden wordt met aantal inschrijvingen. Oftewel, dat niet iedereen die op 10 verschillende plekken is geregistreerd dan ook 10x ingeloot wordt. Vraag is al hoog, dus uitsmeren over meerdere accounts/personen lijkt me dan ook meest fair.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.380
953
Ticketmaster geeft op de FAQ aan dat de email "in de middag" wordt verzonden. Dat kan dus nog tot 18u.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken