Taylor Swift

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Zeker,maar het spel van vraag en aanbod wordt nu wel enorm uit zijn voegen gehaald.Live Nation / Ticketmaster / Mojo
Dicteren / bepalen de markt en halen hierbij het uiterste uit onze beurzen.Ik denk toch dat ieder van ons toch bepaalde grenzen heeft van hier  en niet verder.Maar we gaan het zien komende weken als de verkoop los barst....
Ja alleen is Taylor geboekt door GreenHouse Talent en niet MOJO
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
482
Op Facebook dit stadionplan van Liverpool zien passeren. Prijzen lijken mij rond het gemiddelde van grote stadionshows te schommelen, dus best te doen eigenlijk.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1687606180886.jpg
    FB_IMG_1687606180886.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 34

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
778
723
Probleem is, is dat die prijzen niet vast staan. Op een gegeven moment gaan die maal 3 (ik zeg maar iets). Dus er zullen er zijn die de 'normale' prijs zullen betalen, maar ook een deel die exuberant veel meer zal mogen betalen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Probleem is, is dat die prijzen niet vast staan. Op een gegeven moment gaan die maal 3 (ik zeg maar iets). Dus er zullen er zijn die de 'normale' prijs zullen betalen, maar ook een deel die exuberant veel meer zal mogen betalen.
In sommige landen mag dit niet! Denk aan Italië en Frankrijk.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.181
3.000
Op Facebook dit stadionplan van Liverpool zien passeren. Prijzen lijken mij rond het gemiddelde van grote stadionshows te schommelen, dus best te doen eigenlijk.
Foto heeft niet zo'n goede resolutie, maar middenplein is 95 pond? Goed te doen dan.

Probleem is, is dat die prijzen niet vast staan. Op een gegeven moment gaan die maal 3 (ik zeg maar iets). Dus er zullen er zijn die de 'normale' prijs zullen betalen, maar ook een deel die exuberant veel meer zal mogen betalen.
Ik heb nog nooit geweten dat een groot deel van de tickets dynamisch zijn. Meestal gaat 80-90% er uit aan de standaard prijs en schiet dat systeem pas daarna in actie voor bepaalde blokken. We zullen het natuurlijk moeten zien hoe dat gaat bij Taylor.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Volgens mij is dat dusdanig ondoorzichtig dat pas duidelijk is bij start kaartverkoop.
Dynamische prijzen ontstaan pas een tijdje na de verkoop. Dus als je meteen doorkomt en meteen koopt zal je geen last hebben van dynamische prijzen.

Vergeet ook niet dat het verboden is in sommige Europese landen. Helaas boeit het onze regering vrij weinig dus kan Ticketmaster lekker z’n gang gaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Wanneer versturen ze die code trouwens om deel te nemen aan de loterij....... Ergens deze week??
 

Evelienx

Playlistbediener
23 jun 2023
10
6
Wanneer versturen ze die code trouwens om deel te nemen aan de loterij....... Ergens deze week??
If you are selected to receive an access code, you will receive a code via two SMS messages the afternoon before the ticket sales begins. These two SMS will include timing details and a link to where the on-sale will occur, and your unique, non-transferrable access code.

Dus dag voordien!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Q-Music winactie Taylor Swift. Doen ze slim alle nummers in de app laten zien behalve die van Taylor. Alleen dus voor de Taylor kenners.

😂😂Waarschijnlijk doen heel veel fans mee

Wel veel kansen om te winnen gedurende de dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.468
1.616
Tweede show voor Stockholm, Zürich, Hamburg, München, Warschau en Wenen, derde show voor Parijs en vijfde show voor Londen toegevoegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken