Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Wederom geen Turnstile voor Werchter zou wel echt triest zijn, zeker om dan weeral met dezelfde belegen headliners als Muse en Pearl Jam te komen. 😅
Staat toch totaal los van elkaar? De aanwezigheid van PJ of Muse sluit niet die van Turnstile uit, omdat die laatste geen opzich zelf staande headliner zijn.

Sowieso dat geneuzel over 'jong' vs 'oud' hier is echt zo onzinnig. Een festival met 88.000 dagelijkse bezoekers heeft beide nodig, en gaat dat ook leveren.

Carlline Polachek begot. Die mag er wel eens voor de eerste keer staan. Patti ook altijd leuk, al tourt die dus wel elk jaar. Vorig jaar tijdens RW ook gewoon op DTRH bijvoorbeeld.

Zekers, dit jaar waren veel van de artiesten de wandeling naar klub c niet waard.
Met Yard Act, Kae Tempest, Agnes Obel en CMAT toch wat hoogtepuntjes van mijn weekend in KlubC hoor. En dan heb ik Dressed Like Boys en Ethel Cain nog overgeslagen... (en was Blood Incantation niet helemaal mijn ding, maar wel een kwalitatief hele vette boeking).

Staat toch totaal los van elkaar? De aanwezigheid van PJ of Muse sluit niet die van Turnstile uit, omdat die laatste geen opzich zelf staande headliner zijn.

Sowieso dat geneuzel over 'jong' vs 'oud' hier is echt zo onzinnig. Een festival met 88.000 dagelijkse bezoekers heeft beide nodig, en gaat dat ook leveren.
Ook waar, eerder frustratie dat ze de meest relevante zwaardere gitaarband van de laatste jaren weeral lijken mis te lopen. Soit we gaan het zien, dringend tijd voor meer namen! 😁

Laat RW maar losbarsten ben benieuwd waar we mee eindigen vooral de plekken onder de headliners
Ik ook wel echt de headliners zelf.

Ervan uitgaande dat RW er 8 heeft, wie die plekjes gaat innemen. Hadden we vorig jaar een grotere poule van. Nu alleen Raye, Muse en Tame Impala als écht heel concrete namen die rondgaan (waarvan eentje al bevestigd, eentje afvalt en eentje een zo goed als zeker is). Blink ook, maar daar geloof ik zo niet in. Blijven er nog 5 'headliners' over.

Had gedacht dat Roskilde ons een extra headliner in de poule ging geven. Nu als Primavera morgen komt, liggen de kaarten wel helemaal anders.

• Leuk
Waarderingen: mart1234
Caroline Polachek lijkt mij groot genoeg om de Barn te subben of zelfs te headlinen, eigenlijk. Of Klub C afsluiten kan ook, is toch een veel grotere naam dan pakweg CMAT die vorig jaar afsloot.
Bwa, Caroline Polacheck is echt redelijk niche imo. Speelde vorige keer ook maar in de Trix terwijl CMAT zowel de AB als De Roma vol trok. Zou haar populariteit bij de grote massa nu toch ook niet overschatten.

Users who are viewing this thread