Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
In de mijne bij de enkelingen die into hyperpop zijn... Bubbels bedriegen op dat vlak denk ik wat.
Zo is dat.
Trouwens over ondermaatse programmering KluB C, stonden zeker mooie namen maar vooral veel vulsel. Dat moet er toch uit. Werden ook teveel Belgen gedropt vond ik. Of wat teveel namen die de boekers zelf een platform wilden geven.

• Leuk
Waarderingen: koolket en swissepfan
Trouwens, los van genre en of je ze goed vindt of niet, wordt het niet eens tijd voor Clouseau op RW? Ze zijn ondertussen op Pukkelpop geweest en als eerste Belgische band ooit in het Koning Boudewijnstadion (waar ze in een uur 2 van hebben uitverkocht, er zullen nog wel data volgen).
Haha, hebben ze natuurlijk ook al weggezet op hun dagevents.
Maar Clouseau is heel vaak bomma, moeder, dochter en kleindochter. Op een weide is dat nog wel iets anders.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Trouwens, los van genre en of je ze goed vindt of niet, wordt het niet eens tijd voor Clouseau op RW? Ze zijn ondertussen op Pukkelpop geweest en als eerste Belgische band ooit in het Koning Boudewijnstadion (waar ze in een uur 2 van hebben uitverkocht, er zullen nog wel data volgen).
Ik zou daar echt helemaal niks op tegen hebben en de kans is groot dat die weide in de vooravond gewoon volstaat ...

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Ook allemaal zaken die naar Gent Jazz kunnen.
Maar dit jaar mag Patti nog is Werchter worden inderdaad.
Opener op de Werchterdonderdag plus ook nog Roskilde in dat weekend. Hopelijk past het op haar gezegende leeftijd om 3 shows in 4 dagen te doen dan.

Zelfs voor de kloekste tachtigers best pittig denk ik.

• Leuk
Waarderingen: phil

Mag zeker maar gezien ze door Greenhouse geboekt worden vrees ik er wat voor. Zou in ieder geval mooi zijn voor de zestigste verjaardag van Koen Wauters.

Ik zou daar echt helemaal niks op tegen hebben en de kans is groot dat die weide in de vooravond gewoon volstaat ...
Tuurlijk, is zoiets waar iedereen (behalve de buitenlanders) wel bij zal willen zijn.

Al zie ik het niet snel gebeuren. Ook al is het een spot in de namiddag.

Archive op 16 september in het koninklijk circus. Die vallen dus af
Jammer, want dat was vorige keer zeer goed

Mag zeker maar gezien ze door Greenhouse geboekt worden vrees ik er wat voor. Zou in ieder geval mooi zijn voor de zestigste verjaardag van Koen Wauters.
Als Koen het echt zou willen gaat Greenhouse dat niet tegenhouden denk ik.
Herman moet dan wel willen..
Net als op PKP is dat wel een gimmick dat goed kan werken, ook op RW.

Als Clouseau er ooit staat is het niet echt om tickets te verkopen, maar eerder om het af te vinken.
Alleen, waar krijg je ze kwijt dan? Ergens in de Barn in de vooravond?

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Als Koen het echt zou willen gaat Greenhouse dat niet tegenhouden denk ik.
Herman moet dan wel willen..
Net als op PKP is dat wel een gimmick dat goed kan werken, ook op RW.

Als Clouseau er ooit staat is het niet echt om tickets te verkopen, maar eerder om het af te vinken.
Alleen, waar krijg je ze kwijt dan? Ergens in de Barn in de vooravond?
Sowieso main hoor, die weide staat bomvol alleen al om het meegemaakt te hebben.

Maar goed, misschien een van de komende jaren. Zullen zich nu wel focussen op die shows in KBS vooral (los van enkele losse gigs ter voorbereiding) En zoals je zelf zegt: uit goodwill naar de band. Een spot rond 18 uur met een set van anderhalf uur.

Users who are viewing this thread