Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, hebben ze natuurlijk ook al weggezet op hun dagevents.
Maar Clouseau is heel vaak bomma, moeder, dochter en kleindochter. Op een weide is dat nog wel iets anders.
Het concert van CMAT in de Roma is nooit uitverkocht geweest. Wat me wel verwonderde met zo'n naam. Enkel de AB mocht na verloop van tijd het bordje uitverkocht digitaal ophangen.
Clouseau gaat heus niet het gras vanonder hun eigen voeten maaien door een maand voor hun grootste shows ooit ook nog eventjes op de wei van Werchter te staan.
Huh dit was allang bekend, is alleen om aan te kondigen dat Dead Poet Society het voorprogramma is, wel een lekker voorprogramma mogen best op dezelfde dag als Muse gaan staan.
Clouseau gaat heus niet het gras vanonder hun eigen voeten maaien door een maand voor hun grootste shows ooit ook nog eventjes op de wei van Werchter te staan.
Niet dat ze er gaan staan, maar dat zou écht geen enkele grasspriet vanonder hun eigen voeten maaien. De wei zou wel vol staan met mensen die het willen zien als gimmick, maar de overlap tussen Werchtergangers en degenen die een ticket voor Clouseau in het KBS kopen zal in het beste geval toch wel marginaal zijn.
Niet dat ze er gaan staan, maar dat zou écht geen enkele grasspriet vanonder hun eigen voeten maaien. De wei zou wel vol staan met mensen die het willen zien als gimmick, maar de overlap tussen Werchtergangers en degenen die een ticket voor Clouseau in het KBS kopen zal in het beste geval toch wel marginaal zijn.
Alsnog zou het veel logischer zijn om volgend jaar RW te doen. Beetje als Direct in Nederland deed, eerst 3x de kuip en daarna een hogere spot pakken op alle festivals.
Mag zeker maar gezien ze door Greenhouse geboekt worden vrees ik er wat voor. Zou in ieder geval mooi zijn voor de zestigste verjaardag van Koen Wauters.
Laat Lambrini Girls maar even thuis. Die 2 aankomende zaalshows meegerekend, zitten ze aan 16 Belgische shows op 4 jaar tijd. Ik ben fan maar het blijft overkill.