Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
FB_IMG_1790773413589.jpg

Toch geen Muse dan op RW???

• Thinking
  • Wow
Waarderingen: nooley en Wonderpaard
Clouseau gaat heus niet het gras vanonder hun eigen voeten maaien door een maand voor hun grootste shows ooit ook nog eventjes op de wei van Werchter te staan.
Niet dat ze er gaan staan, maar dat zou écht geen enkele grasspriet vanonder hun eigen voeten maaien. De wei zou wel vol staan met mensen die het willen zien als gimmick, maar de overlap tussen Werchtergangers en degenen die een ticket voor Clouseau in het KBS kopen zal in het beste geval toch wel marginaal zijn.

Opener op de Werchterdonderdag plus ook nog Roskilde in dat weekend. Hopelijk past het op haar gezegende leeftijd om 3 shows in 4 dagen te doen dan.

Zelfs voor de kloekste tachtigers best pittig denk ik.
Heb ook dat gevoel. Ze zou een perfecte headliner voor Cactus festival kunnen zijn.

Niet dat ze er gaan staan, maar dat zou écht geen enkele grasspriet vanonder hun eigen voeten maaien. De wei zou wel vol staan met mensen die het willen zien als gimmick, maar de overlap tussen Werchtergangers en degenen die een ticket voor Clouseau in het KBS kopen zal in het beste geval toch wel marginaal zijn.
Alsnog zou het veel logischer zijn om volgend jaar RW te doen. Beetje als Direct in Nederland deed, eerst 3x de kuip en daarna een hogere spot pakken op alle festivals.

Mag zeker maar gezien ze door Greenhouse geboekt worden vrees ik er wat voor. Zou in ieder geval mooi zijn voor de zestigste verjaardag van Koen Wauters.
Greenhouse is toch Friendly Fire in Nederland of heb ik dat verkeerd onthouden? In dat geval wordt t een Best Kept Secret denk ik voor ze 😂

Zou De Schuere niet heeeeel lief gevraagd hebben aan de vrienden uit Dublin om de 50ste verjaardag ook op onze weide te komen vieren?
Als dat erin zit zal het niet op de 4-daagse zijn. Dan zal het TWC, Parklife of los concert zijn.

U2 is samen met Coldplay en The Rolling Stones een band van het niveau Hors Catégorie die nooit nog op RW zelf gaan staan.

• 100
  • Leuk
Waarderingen: Dixiekakker en PK82
Laat Lambrini Girls maar even thuis. Die 2 aankomende zaalshows meegerekend, zitten ze aan 16 Belgische shows op 4 jaar tijd. Ik ben fan maar het blijft overkill.

Nee joh, hoe vaak hebben ze op Werchter gestaan in die afgelopen 4 jaar? Je hoeft niet naar élke show he.

Als dat erin zit zal het niet op de 4-daagse zijn. Dan zal het TWC, Parklife of los concert zijn.

U2 is samen met Coldplay en The Rolling Stones een band van het niveau Hors Catégorie die nooit nog op RW zelf gaan staan.
Helemaal geen probleem voor mij, ik koop met plezier een ticket voor een los concert!

Users who are viewing this thread