Glastonbury 2027 Ticket Sales groep

Hoi allemaal, ik heb een gedeeld sheets bestandje gemaakt waar iedereen zijn informatie in kan zetten. En wat vinden jullie fijn qua whatsappgroep? één met iedereen én twee losse per 6?

Sheets: ik heb de link prive gestuurd!

Belangrijkste dingen om in de sheets in te vullen:
- telefoonnummer (voor de whatsappgroepen)
- aan welke sales je mee wilt en kunt doen (checkboxen)
- op het tweede tabblad, je voornaam, achternaam en postcode zoals ze op je registratie staan (achter je eigen username).

Dan nog de vraag voor iedereen die ook meedoet met de coach sale en ook de veteranen (@Thisso @Timmetje), welke vertrekplaatsen zijn praktisch? Ik denk al snel aan een Londen en zuidelijker gelegen plekken, misschien hebben jullie daar tips over?
Ik heb bij mijn drie edities altijd de coach genomen vanuit Londen en dat vind ik nog steeds de meest praktische optie aangezien ik altijd met Eurostar naar daar reis. Bristol is wellicht de tweede meest populaire vertrekbestemming. Dat zijn meteen ook de enige twee locaties waarvoor je zelf een tijdslot kan (proberen) kiezen, voor alle andere plekken wordt je een tijdslot toegewezen.
Veel succes alvast voor morgen!

Zijn er nog last minute tips & tricks? Wij zijn met 5 uit regio Kortrijk, en we proberen straks met de bus, we hebben de Registration Numbers & Postcode klaar voor iedereen.

Bepaalde locaties die minder of meer bussen hebben bvb?
Moet je zo snel mogelijk alle registratie nummers ingeven? Of eens binnen heb je tijd?

Ik maakte dit met claude om een overzicht te hebben van opstapplaatsen -> https://claude.ai/artifact/GB7Zu5u94QeYKUgFPRe7TL

Naar mijn gevoel is het aanbod aan bustickets wel vrij goed aangepast aan de werkelijke vraag, dus ik denk niet dat bepaalde locaties je per se een voordeel gaan opleveren. London heeft het meeste bussen, maar ook het meeste vraag natuurlijk.

Het invullen van de registratienummers doe je best zo snel mogelijk. Als ik me niet vergis zijn je tickets pas gereserveerd 'in je mandje' in de stap erna.

Overigens gaan er geruchten dat er straks enkele onaangekondigde nieuwigheden zullen zijn tijdens de sale. Er wordt verwacht dat je al meteen een e-mailadres (met daaraan gelinkt een registratie) zal moeten ingeven om in de rij te geraken, om zo ervoor te zorgen dat iedereen er maar één keer in zit. Dat zou wel een impact hebben op strategieën met meerdere devices enzo. Maar zoals gezegd, momenteel enkel geruchten, we zullen het straks allemaal samen moeten zien.

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Naar mijn gevoel is het aanbod aan bustickets wel vrij goed aangepast aan de werkelijke vraag, dus ik denk niet dat bepaalde locaties je per se een voordeel gaan opleveren. London heeft het meeste bussen, maar ook het meeste vraag natuurlijk.

Het invullen van de registratienummers doe je best zo snel mogelijk. Als ik me niet vergis zijn je tickets pas gereserveerd 'in je mandje' in de stap erna.

Overigens gaan er geruchten dat er straks enkele onaangekondigde nieuwigheden zullen zijn tijdens de sale. Er wordt verwacht dat je al meteen een e-mailadres (met daaraan gelinkt een registratie) zal moeten ingeven om in de rij te geraken, om zo ervoor te zorgen dat iedereen er maar één keer in zit. Dat zou wel een impact hebben op strategieën met meerdere devices enzo. Maar zoals gezegd, momenteel enkel geruchten, we zullen het straks allemaal samen moeten zien.
Alleen om die laatste reden is deze sale al handig om mee te pakken voor zondag

Mocht er nog ergens plek zijn in een groep voor zo dadelijk hoor ik het graag. Wil het dit jaar voor t eerst proberen

In my opinion, the supply of bus tickets is adjusted quite well to actual demand, so I don't think certain locations will necessarily give you an advantage. London has the most buses, but also the most demand, of course.

It is best to enter the registration numbers as soon as possible. If I am not mistaken, your tickets are only reserved 'in your basket' in the next step.

Incidentally, there are rumors that there will be some unannounced new features during the sale. It is expected that you will have to enter an email address (linked to registration) right from the start to get into the queue, to ensure that everyone only enters it once. That would certainly have an impact on multi-device strategies and the like. But as mentioned, currently just rumors; we will all have to wait and see.
There were indeed. Looks like it’s trying to stop syndicates

Users who are viewing this thread

• mezza