Glastonbury 2027 Ticket Sales groep

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
19.067
15.334
Hi allen,

Volgende maand gaan de Glasto tickets in de verkoop. Laten we kijken hoe we elkaar zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wil jij naar Glasto en sta je ervoor open om anderen te helpen in de ticketsale?
Geef dan even een duimpje op deze post. Ik verzamel alle duimpjes en kijk hoe we groepjes van zes kunnen aanmaken.

Wil je naar Glasto? Vergeet je niet te registreren!!!!

Hi allen,

Volgende maand gaan de Glasto tickets in de verkoop. Laten we kijken hoe we elkaar zo goed mogelijk kunnen helpen.
Wil jij naar Glasto en sta je ervoor open om anderen te helpen in de ticketsale?
Geef dan even een duimpje op deze post. Ik verzamel alle duimpjes en kijk hoe we groepjes van zes kunnen aanmaken.

Wil je naar Glasto? Vergeet je niet te registreren!!!!
Om lekker op te zaken vooruit te lopen, hoe doen jullie dit normaal met betalingen? Meer dan 3000 euro voorschieten voor vreemden voelt toch een beetje vreemd...

Snl Hype GIF by Saturday Night Live

Om lekker op te zaken vooruit te lopen, hoe doen jullie dit normaal met betalingen? Meer dan 3000 euro voorschieten voor vreemden voelt toch een beetje vreemd...
Je hoeft alleen een aanbetaling te doen. De rest betaal je rechtstreeks zelf op een later moment.

En ik zie veel mensen tussen de likes staan die al jaren actief zijn op het forum en in sommige gevallen elkaar ook al wel eens zijn tegen gekomen bij concerten en festivals!

• Leuk
Waarderingen: JorttB en teunajax
Ik geef iedereen die mee wil doen aan de salesgroep tot 25 september om een duimpje te geven. Daarna gaan we de groepen maken.

Bedenk ook alvast even of je voor coach en ticket wil gaan (en zo ja, welke opstapplaats) of alleen een ticket.

Hi allen!

De duimpjes zijn verzameld!

Ik heb zelf door onverwachte drukte de komende dagen wat minder tijd dan gehoopt om een Excel lijst voor de groepen aan te maken. Ik zit zelf al in een eigen groep. Mocht iemand anders van de duimpjes tijd hebben om dit voor de rest op te pakken geef ik natuurlijk wel wat tips indien nodig. Misschien dat @Thisso ook mee wil denken. Die heeft aardig wat Glasto ervaring.

Dus lang verhaal kort:

- Alle duimpjes op mijn beginpost willen elkaar wel helpen.
- Voornaam, achternaam, postcode.
- Groep voor max 6 tickets per groep
- Commit je aan je groep - zodra je postcode is ingevoerd kan dat niet nog een keer.

Veel succes en plezier en hopelijk tot op Glastonbury!

Misschien dat @Thisso ook mee wil denken. Die heeft aardig wat Glasto ervaring.
Zelf ook al in een groep, maar als er nog ergens een Festileaks whatsapp groep ontstaat, wil ik uiteraard nog wel wat input geven als mensen dat nuttig vinden :)

Hoi allemaal, ik heb een gedeeld sheets bestandje gemaakt waar iedereen zijn informatie in kan zetten. En wat vinden jullie fijn qua whatsappgroep? één met iedereen én twee losse per 6?

Sheets: ik heb de link prive gestuurd!

Belangrijkste dingen om in de sheets in te vullen:
- telefoonnummer (voor de whatsappgroepen)
- aan welke sales je mee wilt en kunt doen (checkboxen)
- op het tweede tabblad, je voornaam, achternaam en postcode zoals ze op je registratie staan (achter je eigen username).

Dan nog de vraag voor iedereen die ook meedoet met de coach sale en ook de veteranen (@Thisso @Timmetje), welke vertrekplaatsen zijn praktisch? Ik denk al snel aan een Londen en zuidelijker gelegen plekken, misschien hebben jullie daar tips over?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: teunajax
Ik haal mijn duimpje weer weg. Nu ik m'n tripje naar Engeland voor Oasis er ook al bij heb, wordt dit echt te gortig.

Bedankt voor het initiatief, ik bewaar hem voor het jaar erop!

• Leuk
Waarderingen: JorttB
Hoi allemaal, ik heb een gedeeld sheets bestandje gemaakt waar iedereen zijn informatie in kan zetten. En wat vinden jullie fijn qua whatsappgroep? één met iedereen én twee losse per 6?

Sheets: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ONZIuyTbu1RYkfo9KYfKDBBtL4u2lojdXYdYte6lCJY/edit?usp=sharing

Belangrijkste dingen om in de sheets in te vullen:
- telefoonnummer (voor de whatsappgroepen)
- aan welke sales je mee wilt en kunt doen (checkboxen)
- op het tweede tabblad, je voornaam, achternaam en postcode zoals ze op je registratie staan (achter je eigen username).

Dan nog de vraag voor iedereen die ook meedoet met de coach sale en ook de veteranen (@Thisso @Timmetje), welke vertrekplaatsen zijn praktisch? Ik denk al snel aan een Londen en zuidelijker gelegen plekken, misschien hebben jullie daar tips over?
Ik zit ook aan Londen te denken. Online wordt dat het vaakst aangeraden en het is ook een praktische plek met de Eurostar vanuit Nederland. Mijn idee zou dan zijn om op dinsdag naar Londen te gaan, daar te overnachten en dan op woensdag de coach te pakken.

Ik zit ook aan Londen te denken. Online wordt dat het vaakst aangeraden en het is ook een praktische plek met de Eurostar vanuit Nederland. Mijn idee zou dan zijn om op dinsdag naar Londen te gaan, daar te overnachten en dan op woensdag de coach te pakken.
Dat is inderdaad handig, laten we daarop inzetten donderdag, tenzij anderen een andere voorkeur hebben natuurlijk

Users who are viewing this thread