Concertaankondigingen

Take That dus toch gewoon naar AFAS Live op de al eerder aangekondige 27 juni. Geen idee waarom dat zo lang moest wachten.

Plus Dry Cleaning met een extra show in Ekko (9 november) en ook Spinvis staat 18 november in Ekko.
Take that ook op 4 juli in het Koninklijk Circus in België

Goed, ken weliswaar zelf ook niemand die nog op Take That zit te wachten, maar desalniettemin toch een erg klein zaaltje voor een naam die ooit erg groot was.
Ik ben ook totaal geen kenner, maar draaide die band sowieso al niet vooral rond Robbie Williams? Maar zelfs dan nog opvallend kleine zaal inderdaad

Ik ben ook totaal geen kenner, maar draaide die band sowieso al niet vooral rond Robbie Williams? Maar zelfs dan nog opvallend kleine zaal inderdaad
Praktisch alle nummers waren geschreven door Gary Barlow en hij zong ook de leadvocalen op het overgrote deel van de nummers. Ik meen me te herinneren dat Robbie wel het populairste lid was onder de fans. Zonder Robbie hebben ze in het verleden ook wel in grotere zalen gestaan, de vorige keer in België, in 2019, was zo te zien ING Arena.

Laatst bewerkt:
Gedachte die door mijn hoofd ging; tijd niks van Goldband gehoord. Zouden die geen big comeback maken volgend jaar ofzo? Los van ieders mening daarover 🫪

• Thinking
Waarderingen: Brian
Gedachte die door mijn hoofd ging; tijd niks van Goldband gehoord. Zouden die geen big comeback maken volgend jaar ofzo? Los van ieders mening daarover 🫪
Boaz heeft net een solo single uitgebracht. Uit interviews lijkt het erop dat Goldband geen concrete plannen heeft voor komend jaar.

Wij hebben een vreemd optreden van Goldband in de Lotto arena opstaan op 11 november om 14 uur voor Cera aandeelhouders. Ik weet ook niet wat we daar van moeten verwachten 🤷‍♂️

Link: https://voordelen.cera.coop/cera-on-tour-goldband

• Haha
Waarderingen: Nizjni
Eerst genoeg mensen op de wachtlijst om toch zeker te zijn dat de vraag er is en ze geen half gevuld KBS hebben? Nu, zal ook wel snel uitverkopen.
Dat zal niet ver van de waarheid zitten. Het was alleszins een bewuste stategie om eerst de weekdag aan te kondigen en zo door te schuiven naar het weekend.

Benieuwd of de reünie van Tröckener Kecks de AB of het Depot aandoet.

We horen het morgen wellicht?
In ieder geval een hele clubtour in Nederland voor najaar 2027. Is er aanleiding dat die sinds het stoppen populairder zijn geworden in België? Volgens mij stonden ze toentertijd ook niet in dergelijke zalen.

Users who are viewing this thread