Rock Werchter 2026

Misschien tijd om Olivia Dean in de diepte te bespreken. Meer kwaliteit in de stem dan Sabrina en haar lyrics gaan meer over belangrijke levenslessen als relaties dan puberale fantasieen. Een echte moderne soul woman.
God forbid dat een vrouw over seks zingt. Mannen doen dat namelijk nooit zeker? Wat zijn we weer allemaal lekker bekrompen zeg, move on.

God forbid dat een vrouw over seks zingt. Mannen doen dat namelijk nooit zeker? Wat zijn we weer allemaal lekker bekrompen zeg, move on.
Prince zong over seks (erotic city) maar ook over relaties of emoties (sometimes it snows in april), danste als de beste, speelde een dertigtal instrumenten, producete zichzelf en schreef zijn eigen materiaal. Voor mij mag Sabrina Carpenter over seks zingen maar voor mij blijft ze wat te suikerzoet.

• Leuk
Waarderingen: koolket en jules1994

Ben het met je eens hoor, maar je hebt zeker nog nooit de Steel Panther discussies gezien in het Graspop topic? Als we het over platte teksten hebben :LOL:

Zijn zoveel vrouwen die over sex zingen. Van Madonna tot Eilish. Van Grace Jones tot Rodrigo.
(Sowieso gaan vrij veel nummers over sex).

Donderdag Primavera Barcelona namen. Als je kijkt naar de 15 grootste namen op de Primavera line-up per dag of een 45 acts in totaal, waren er dit jaar slechts DRIE die ook nadien op Rock Werchter stonden met name Wet Leg, Fontaines DC en CARIBOU (headliner daags voor het eigenlijke festival). Dat is bitter weinig.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Nah, en je weet dat dat niet het geval is.

Heeft niks te maken of vrouwen wel of niet over seks mogen zingen. Kijk bijvoorbeeld naar WAP van Cardi B en Megan Thee Stallion. Ook een gimmick, maar dat nummer is IMO volwassener, grappiger, en creatiever dan wat Sabrina allemaal doet. Oh kijk, we gaan bij dat kutnummer Juno bij ieder optreden een andere sekspositie nabootsen. Brugklasniveau hoor. En waarom hier uberhaupt een genderdiscussie van maken. Het is geen 2018 meer.

Maar los van al dit, zie hieronder nog een bewijsstuk van platheid. Viel zowat in slaap tijdens haar Primavera set.

Laatst bewerkt:
Does anyone get the Rock Werchter Instagram DM’s? Apparently they posted

Their insta DMs are hinting the Cure.

'you got the Monday blues'

'We have the remedy for you'

Whait, what? I miss the connection to the Cure??

🕵️‍♂️

Misschien tijd om Olivia Dean in de diepte te bespreken. Meer kwaliteit in de stem dan Sabrina en haar lyrics gaan meer over belangrijke levenslessen als relaties dan puberale fantasieen. Een echte moderne soul woman.
Olivia Dean staat trouwens in het voorprogramma van diverse Amerikaanse Sabrina Carpenter shows. Misschien kunnen ze respectievelijk belangrijke levenslessen en sekstips uitwisselen.

Whait, what? I miss the connection to the Cure??

🕵️‍♂️
Friday I'm in Love Lyrics: I don't care if Monday's blue / Tuesday's grey and Wednesday, too / Thursday, I don't care about you / It's Friday, I'm in love / Monday, you can fall apart /...

Olivia Dean staat trouwens in het voorprogramma van diverse Amerikaanse Sabrina Carpenter shows. Misschien kunnen ze respectievelijk belangrijke levenslessen en sekstips uitwisselen.
juist zoals Chappell Roan ooit in het voorprogramma stond van Olivia Rodrigo:) of Benson Boone opwarmertje was voor Taylor Swift:). Olivia Dean is echt een nieuwe superster in wording

Sabrina Carpenter is inhoudelijk en muzikaal toch gewoon echt een lege huls? Ik vind het bijna een belediging voor talenten zoals Olivia Rodrigo, Taylor Swift en Chappel om ze in 1 adem te noemen alleen omdat het jonge vrouwen zijn die popmuziek maken. Dat is voor mij hetzelfde als Sabaton en Amenra in 1 adem te noemen omdat het metal is gemaakt door witte mannen.

Maar goed, ik zal er weinig last van hebben als ze wél geboekt wordt (tijd om 1 van de tenten te gaan bestuderen of anders de Karmeliet glazen) maar wat mij betreft is Sabrina een act waar Werchter heel goed zonder kan.

Users who are viewing this thread