Rock Werchter 2026

Vooral veel Graspopnamen hier, gok ik. Misschien dat er nog een Architects of Bad Omens op RW verschijnt.

Enige zekerheid hier is The Cure natuurlijk. Daar gaan we nog véél bevestigingen van zien, nu we weten dat die naar goede gewoonte touren van juni tot eind augustus.

Friday I'm in Love Lyrics: I don't care if Monday's blue / Tuesday's grey and Wednesday, too / Thursday, I don't care about you / It's Friday, I'm in love / Monday, you can fall apart /...

Ah ja. Maar die remedy is dan weer random?

Ik verwacht niet echt een relatie eigenlijk, al kan the Cure natuurlijk zo maar doorkomen.

Echt een bizar dikke line up, dit belooft veel voor Graspop.

Voor Werchter zou ik opschrijven: Kaleo, The Cure, Royal Republic, All Time Low en wellicht Architects op de Parkway Drive spot.
in architects zie ik ook wel een goeie barn headliner, tijdens een sabrina carpenter ofzo?

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
@Matjes

Ik kan je niet citeren wbt. remedy is een synoniem voor cure. Maar verrek haha. Dit lijkt me dan wel degelijk een 1+1tje.

Wel opvallend dat Werchter zo'n boodschap al op deze maandag post, terwijl we nog wat langer denken te moeten wachten op de eerste aankondiging. Of ze blijken opeens mee te gaan delen in de grote the Cure-aankondingsweek.

Ik kan je niet citeren wbt. remedy is een synoniem voor cure. Maar verrek haha. Dit lijkt me dan wel degelijk een 1+1tje.

Wel opvallend dat Werchter zo'n boodschap al op deze maandag post, terwijl we nog wat langer denken te moeten wachten op de eerste aankondiging. Of ze blijken opeens mee te gaan delen in de grote the Cure-aankondingsweek.
Ik weet ook niet zeker of we dit direct moeten zien als hints, kan met niet herinneren dat Werchter vaker dit soort dingen gedaan heeft eerder. Aan de andere kant lijkt het wel heel duidelijk, zeker gezien The Cure een haast zekere kans maakt.

• Leuk
Waarderingen: jules1994 en JP5
Wat een namen weer!

Bad Omens, Trivium, Bilmur
The Offspring, A perfect Circle, INK, Three days grace, Breaking Benjamin!!!, President
Sabaton, Alter Bridge, Sepultura, Kanonenfieber, The rasmus, Kublai Khan TX
Bring Me the horizon, Architects

mogen allemaal doorkomen van mij :oops:
Verkeerde topic?

Ik weet ook niet zeker of we dit direct moeten zien als hints, kan met niet herinneren dat Werchter vaker dit soort dingen gedaan heeft eerder. Aan de andere kant lijkt het wel heel duidelijk, zeker gezien The Cure een haast zekere kans maakt.
Volgens mij heb ik een gelijkaardige post met Monday blues (of post Werchter blues).. we've got the remedy! al een paar keer zien passeren op hun socials.

Als het toch een hint is, kan ik dat alleen maar toejuichen. Zo genoten van The Cure in 2019!

Op 2 juli in Frankfurt, volgende datum pas op 14 juli. Werchter kan, in The Barn zou magisch zijn (als ze dat willen), maar er zijn wel nog andere mogelijkheden doorheen de zomer lijkt me.

Users who are viewing this thread