Rock Werchter 2026

Verder vind ik Sabrina een platte act vanwege haar hele 'teehee, ik ben geil!' muzikale en imago gimmick, dat duidelijk is gericht op publiek dat nog te jong is om daadwerkelijk van bil te gaan. En daarbij natuurlijk lekker cashen met prijzige "Sabrina 69" voetbalshirts waar je op Primavera een hoop fans in zag lopen.
Denk ook zo over haar.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Het boeken van het poptrio afgelopen PS editie trok een hele hoop (uitgedoste) queer bezoekers die er vermoedelijk niet waren geweest als die acts niet waren geboekt. Ik kan zelf niet oordelen of het daardoor een vriendelijke safe space werd, maar de Charli set was één groot circuit gay feestje dus het was duidelijk geen onvriendelijke space.

Verder vind ik Sabrina een platte act vanwege haar hele 'teehee, ik ben geil!' muzikale en imago gimmick, dat duidelijk is gericht op publiek dat nog te jong is om daadwerkelijk van bil te gaan. En daarbij natuurlijk lekker cashen met prijzige "Sabrina 69" voetbalshirts waar je op Primavera een hoop fans in zag lopen.
Die eerste dag herkende ik Primavera wel niet. Dat was toch iets te veel van het goede😅 Dag twee en drie was toch aangenamer rondlopen.

Ik ben het met je eens maar dit punt is moeilijk te maken als je naam Emmers met Glijmiddel is.....

Rammstein is totaal niet plat, daar is amusement, met plat bedoelen we inderdaad de teksten en misschien een wat "saai" bandloos optreden tussen de hits door voor de gemiddelde Werchterganger. (daarmee is ze geen slechte artiest gewoon niet passend).
Rammstein is platter dan plat.

In de wereld waarin die band letterlijk nummers over Dicke Titten als single uitbrengt.

Niks mis mee en je kan het vette muziek vinden, en ze zullen ook wel best gelaagdere nummertjes hebben, maar kom op nu.
Mee eens, diepgaand kan je het zeker niet noemen. Misschien kan ik het daarom wel waarderen 😉

In de wereld waarin die band letterlijk nummers over Dicke Titten als single uitbrengt.

Niks mis mee en je kan het vette muziek vinden, en ze zullen ook wel best gelaagdere nummertjes hebben, maar kom op nu.
En zelfs dat is een satirische poging om mensen weg te zetten die oppervlakkige keuzes maken als gevolg van eenzaamheid.
Maar ze hebben al tekstueel betere songs gehad over dergelijke thema's. En het is niet dat dit het meest beluisterde nummer op Spotify is. In tegenstelling tot...

That me espresso...

Het is tijd dat er namen komen want we kunnen niet voortdurend dezelfde twee discussies voeren. Sabrina is nu toch echt al ten treure besproken hier.
Misschien tijd om Olivia Dean in de diepte te bespreken. Meer kwaliteit in de stem dan Sabrina en haar lyrics gaan meer over belangrijke levenslessen als relaties dan puberale fantasieen. Een echte moderne soul woman.

Does anyone get the Rock Werchter Instagram DM’s? Apparently they posted

Their insta DMs are hinting the Cure.

'you got the Monday blues'

'We have the remedy for you'
Hopelijk hebben ze dat eerste op vrijdag gepost, dat zou nog een vettere knipoog zijn naar The Cure

Does anyone get the Rock Werchter Instagram DM’s? Apparently they posted

Their insta DMs are hinting the Cure.

'you got the Monday blues'

'We have the remedy for you'
Mwa, beetje vergezocht toch? Is niet de eerste keer dat hun socials over de "Monday blues" posten, en het bovenstaande is een typisch gezegde.

En RW is ook niet echt het festival dat hints dropt.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico

Users who are viewing this thread