Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, die aan de Walls wordt soms overspoeld door gare bakvissen van aan de jupiler stand. Misschien moeten ze de Aperol/Bacardi nog inruilen voor een 3de Apero, met wat loungie dj's tussen de optredens door.
Raye is not the main problem here. This woman just performed at the Grammys and is going to perform at the Oscars on Sunday, she's big enough to be a sub-headliner, you're underestimating her in my opinion
Niemand die twijfelt aan de kwaliteiten van Raye, maar daar moet gewoon nog een band bij die gemakkelijk een Lotto arena of Vorst verkoopt zoals de andere dagen hebben. Of het er nu voor of na is.
Ik zie ook niet meteen een link tussen Sam Fender en Raye qua fanbase. Ik vind Sam heel goed, maar zou nooit naar Raye gaan kijken. Op die zaterdag staat er op het eerste zicht, behalve Elbow geen enkele noemenswaardige naam die ik zou willen zien. Dat lijkt me misschien nog het grootste probleem