Rock Werchter 2025

Wat niet meer relevant is hier want er is geen plaats voor ze op de line up.
Oh sorry.
Wat mij betreft is er altijd (of ja om het jaar) plek voor ze.

leek me leuke info aangezien dit voor het eerst is dat die website eruit ligt op een vermeende Werchter-aankondigingstijd

edit; hij doet het weer. Geen Werchter vooralsnog op de tourdata haha.

• Haha
Waarderingen: Louwers
Therapy? staat de Werchtervrijdag al in België (Moenfest) en de werchterzaterdag op Helmond Open Air in Nederland.

Kleine kans voor Rock Werchter, maar het zou mooi zijn.

Alanis zou ook mooi zijn trouwens.
Laatst gezien in Tivoli, had er vooraf veel zin in maar was niet heel best helaas

Oh sorry.
Wat mij betreft is er altijd (of ja om het jaar) plek voor ze.

leek me leuke info aangezien dit voor het eerst is dat die website eruit ligt op een vermeende Werchter-aankondigingstijd

edit; hij doet het weer. Geen Werchter vooralsnog op de tourdata haha.
Maar ze zijn op de dagen waar ze nog hadden gepast niet beschikbaar. De zaterdag bijvoorbeeld in Griekenland. En de andere dagen zitten vol qua namen van die grootte.

Vergezochte theorie: Roskilde en RW wachten beiden op een relatief grote naam die de aankondiging uitgesteld heeft.

Roskilde heeft aangekondigd zonder die naam, maar omdat RW de affiche ineens wil afronden gaat de hele aankondiging op de schop.

ik snap niet waarom 1 naam verdere aankondigen kan tegenhouden. Er kunnen toch wel pakweg een 10-tal namen in diverse groottes worden gedeeld? Die staan er toch wel, ongeacht wat een Sub/Co-head of wat dan ook nog eist aan bekendmaking.

Die vorige worp was een tijdrekker, waarom nu dan niet ?

Morgen dan maar?

Of alle punten en komma's liggen nog niet honderd procent vast en dat het ook niet op een week komt vier maanden voor festival?

ik snap niet waarom 1 naam verdere aankondigen kan tegenhouden. Er kunnen toch wel pakweg een 10-tal namen in diverse groottes worden gedeeld? Die staan er toch wel, ongeacht wat een Sub/Co-head of wat dan ook nog eist aan bekendmaking.

Die vorige worp was een tijdrekker, waarom nu dan niet ?

Morgen dan maar?
Waarom tijd/geld steken in een announcement, nieuw poster design, extra perstekstje,... als men toch vrij zeker is van totale uitverkoop?
Ik denk dat dat hun gedachtengang is. De jaren dat de verkoop niet zo vlot gaat lijken die wekelijkse pakketjes meer een ding naar mijn aanvoelen.

I think they’ve added to blurbs for each act (barring the slope now). So maybe that’s what they were doing on the website now? I’m sure previously they just linked to a song rather than an explanation of who they were

Waarom tijd/geld steken in een announcement, nieuw poster design, extra perstekstje,... als men toch vrij zeker is van totale uitverkoop?
Ik denk dat dat hun gedachtengang is. De jaren dat de verkoop niet zo vlot gaat lijken die wekelijkse pakketjes meer een ding naar mijn aanvoelen.
Is niet de gedachtegang. Want dat doen ze sowieso.

Users who are viewing this thread