Rock Werchter 2025

Ik gok op vrijdag zes december om 16h nog een pakket namen RW met Goldband ook erbij.
Via ticketswap worden de prijzen van Goldband in het sportpaleis (vrijdag 6 en zaterdag 7 december) wel gebradeerd, zitplaatsen vanaf 20 euro en staanplaatsen die je vanaf 30 euro kunt krijgen. Nog vele honderden tickets die te koop worden aangeboden.

Ik gok op vrijdag zes december om 16h nog een pakket namen RW met Goldband ook erbij.
Via ticketswap worden de prijzen van Goldband in het sportpaleis (vrijdag 6 en zaterdag 7 december) wel gebradeerd, zitplaatsen vanaf 20 euro en staanplaatsen die je vanaf 30 euro kunt krijgen. Nog vele honderden tickets die te koop worden aangeboden.
Die 2de sportpaleis show was onnodig, net zoals bij O&TW. Gewoon te ijverig geweest. Zal qua productiekosten wel meevallen, alles moet er toch al staan, maar het is te hard uitmelken.

• Leuk
Waarderingen: Jo &Sky en Everyknight
Die 2de sportpaleis show was onnodig, net zoals bij O&TW. Gewoon te ijverig geweest. Zal qua productiekosten wel meevallen, alles moet er toch al staan, maar het is te hard uitmelken.
Volledig akkoord, in Nederland waar ze drie keren de bevolking van Vlaanderen hebben en nog populairder zijn, hebben ze in november twee keer de Ziggo Dome uitverkocht. Een uitverkocht Sportpaleis was al een enorme prestatie voor een Nederlandse act als Goldband.

Goldband kan me niet vaak genoeg aangekondigd worden bij festivals.

Rijtje donderdag:
... - While She Sleeps - Amyl & The Sniffers - Turnstile - Deftones - Fontaines DC - Linkin Park
Zoiets?

Wel ferm natuurlijk...
Dat zou wel betekenen dat Deftones 3 dagen achter elkaar speelt. Woensdag Roskilde, donderdag RW, vrijdag Main Square. Het kan, maar het ligt misschien meer voor de hand dat ze zondag op Rock Werchter staan (als ze er staan).

Users who are viewing this thread