Rock Werchter 2025

Weet niet wat je bedoelt met in de buurt komen maar all hail Humbug. DAT was hun piek voor mij.

Ja, maar toch opvallend dat RW toen al in de hypes meeging.
Er was een overvloed aan jonge Britse gitaarbands. Populaire gitaarmuziek. Was een no brainer voor RW

Ik ben fan maar zelfs ik vind het een beetje overkill. Gezien haar hoge positie hier, waar zou je haar neerzetten? Barn head? De plek tussen Raye en Sam?

Ik vind haar qua hits en reputatie niet groter dan RAYE (en ook qua streams overigens). Verbaasde me er wel over dat ze op Pukkelpop en Lowlands zo hoog stond… Een van de 2 shows heb ik online gezien, vond het redelijk gezapig.

Mis toch wel een beetje een 2de laag bij veel festivals valt me op. maar zitten wel veel parels daaronder dus ben benieuwd waar rock werchter mee komt voor mij kan die 2de pakket niet snel genoeg komen

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Mis toch wel een beetje een 2de laag bij veel festivals valt me op. maar zitten wel veel parels daaronder dus ben benieuwd waar rock werchter mee komt voor mij kan die 2de pakket niet snel genoeg komen
Heb ondertussen ook het idee dat RW het minste aantal namen heeft bekendgemaakt 😅. Is wel niet zo maar kom.

Ligt het aan mij of zie ik Kings of Leon ineens bij veel festivals opduiken!
Die ga je binnenkort nog zien opduiken in veel andere festivals. Ze treden in Europa op vanaf einde juni tot einde augustus (Victorious festival). Dus nog veel gaten in hun huidig tour schema:)

Hebben ze die show ook niet paar keer stilgelegd?
Dat doen the beastie boys zo’n beetje elk optreden als het een beetje leuk begint te worden? Vond het op Lowlands steeds meer een sfeerkiller. Iedere keer als het optreden op gang kwam, legden ze de boel stil.

Same! Wat een jaar…

Poeh, ik ben halverwege Beastie Boys weg gegaan, voelde me echt niet veilig daar in de verdrukking. Gelukkig daardoor nog een stuk van (een fenomenale) Björk mee kunnen pakken.
Na Beastie Boys niet meer in staat om nog een concertje mee te pikken!

Users who are viewing this thread