Rock Werchter 2025

Is dit de eerste poster waar Vampire Weekend op verschijnt?

Helaas wel in augustus, maar er zijn er meer die hele zomer lang touren, dus ik houd hoop. Zou mijn inziens een mooie combi zijn met Sam Fender.
Nee, maar eigenlijk ook net te stevig voor BKS. Laat maar doorkomen naar RW.
Waarom zou kol niet subben voor green day. En simple minds sluit dan barn.

Hoe zit het met de geruchten rond Breaking Benjamin? Na de grote US tour vorig jaar hoop ik toch stiekem op een EU tour. Zou toch ook een perfecte sub voor Greenday of LP zijn.

Dat de zanger maar snel terug op een boot springt!

Hoe zit het met de geruchten rond Breaking Benjamin? Na de grote US tour vorig jaar hoop ik toch stiekem op een EU tour. Zou toch ook een perfecte sub voor Greenday of LP zijn.

Hoe geweldig ik het ook zou vinden, lijkt me dat eerder een Graspop naam. Helemaal als RW ook al met Deftones aan de haal gaat, waar het steeds meer op begint te lijken.

2007: The van jets - enter shikari - kings of Leon - kaiser chiefs - bloc party - QOTSA - arctic Monkeys - Pearl jam ❤️
Wel crazy hoe hoog Arctic Monkeys toen al mochten staan he, met nog maar 2 albums uit. Vraag me af of daar toen veel kritiek op kwam.

Kaiser Chiefs en Bloc Party waren ook nog jonge bandjes met net/net niet hun tweede plaat uit.

Wel crazy hoe hoog Arctic Monkeys toen al mochten staan he, met nog maar 2 albums uit. Vraag me af of daar toen veel kritiek op kwam.

Kaiser Chiefs en Bloc Party waren ook nog jonge bandjes met net/net niet hun tweede plaat uit.
Arctic Monkeys waren nog voor hun 1e album uit was al een giga hype, de week voor die Rock Werchter hadden ze Glastonbury al geheadlined.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Wel 2 albums waar ze daarna nooit meer bij in de buurt zijn gekomen. Maar toen al boven boven QOTSA geplaatst is wel bijzonder ja.

Lekker dagje trouwens, tering.
Weet niet wat je bedoelt met in de buurt komen maar all hail Humbug. DAT was hun piek voor mij.

Arctic Monkeys waren nog voor hun 1e album uit was al een giga hype, de week voor die Rock Werchter hadden ze Glastonbury al geheadlined.
Ja, maar toch opvallend dat RW toen al in de hypes meeging.

Wel 2 albums waar ze daarna nooit meer bij in de buurt zijn gekomen. Maar toen al boven boven QOTSA geplaatst is wel bijzonder ja.

Zowel qua streams als in de publieke opinie is album nummer 5 AM veruit hun grootste/beste album. Zes van hun acht meest gestreamde nummers staan op AM, en in pakweg de Album 500 van Stubru eerder dit jaar eindigde AM op plek 11. De debuutplaat op 28, FWN maar op 291.

Zowel qua streams als in de publieke opinie is album nummer 5 AM veruit hun grootste/beste album. Zes van hun acht meest gestreamde nummers staan op AM, en in pakweg de Album 500 van Stubru eerder dit jaar eindigde AM op plek 11. De debuutplaat op 28, FWN maar op 291.
Haha je hoeft me niet te overtuigen met cijfers hoor, ik weet ook wel dat AM veruit de populairste is. Het was puur mijn persoonlijke smaak/mening.

Humbug is dan weer mn favoriete album. Maar inderdaad, dat waren wel twee baanbrekende albums destijds. Aardig dagje trouwens ja, al zullen we over 10 jaar ook wel zo kijken naar andere festivaldagen. Pinkpop 2014: 21 Pilots - Paolu Nutini - Ed Sheeran - Editors - Arctic Monkeys. Dat zijn tegenwoordig ook headliners allemaal.

De zaterdag van Rock Werchter 2013 was ook heel ferm achteraf gezien:
Op 1 dag heb ik toen met Kendrick Lamar, Nick Cave & Bad Seeds, Tame Impala, Frank Ocean en Rammstein 5 (toekomstige) headliners op rij gezien.

• Leuk
Waarderingen: mattman en ChrisV

Zouden die sub zijn? Hebben toch maar 1 hitje? Vraag me af of die bekend genoeg voor die plek op RW.

Users who are viewing this thread