Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In de huidige vorm en met de huidige populariteit zou het echt een teleurstelling zijn moest een band als Deftones op Live is Live staan ipv op Werchter (of Graspop)
Hoe zit het met de geruchten rond Breaking Benjamin? Na de grote US tour vorig jaar hoop ik toch stiekem op een EU tour. Zou toch ook een perfecte sub voor Greenday of LP zijn.
Dat de zanger maar snel terug op een boot springt!
Hoe zit het met de geruchten rond Breaking Benjamin? Na de grote US tour vorig jaar hoop ik toch stiekem op een EU tour. Zou toch ook een perfecte sub voor Greenday of LP zijn.
Hoe geweldig ik het ook zou vinden, lijkt me dat eerder een Graspop naam. Helemaal als RW ook al met Deftones aan de haal gaat, waar het steeds meer op begint te lijken.
Zowel qua streams als in de publieke opinie is album nummer 5 AM veruit hun grootste/beste album. Zes van hun acht meest gestreamde nummers staan op AM, en in pakweg de Album 500 van Stubru eerder dit jaar eindigde AM op plek 11. De debuutplaat op 28, FWN maar op 291.
Zowel qua streams als in de publieke opinie is album nummer 5 AM veruit hun grootste/beste album. Zes van hun acht meest gestreamde nummers staan op AM, en in pakweg de Album 500 van Stubru eerder dit jaar eindigde AM op plek 11. De debuutplaat op 28, FWN maar op 291.
Humbug is dan weer mn favoriete album. Maar inderdaad, dat waren wel twee baanbrekende albums destijds. Aardig dagje trouwens ja, al zullen we over 10 jaar ook wel zo kijken naar andere festivaldagen. Pinkpop 2014: 21 Pilots - Paolu Nutini - Ed Sheeran - Editors - Arctic Monkeys. Dat zijn tegenwoordig ook headliners allemaal.
De zaterdag van Rock Werchter 2013 was ook heel ferm achteraf gezien:
Op 1 dag heb ik toen met Kendrick Lamar, Nick Cave & Bad Seeds, Tame Impala, Frank Ocean en Rammstein 5 (toekomstige) headliners op rij gezien.