Rock Werchter 2025

KOL op Victorious festival, eind augustus in de UK. Ook Queens of the Stone Age.
Ze zullen wel ergens op een Belgische affiche opduiken vermoed ik dan.

In een coheadlinerschap ook altijd welkom, maar dan moeten ze in dit geval akkoord zijn met de eerste van de 2 heads te zijn.
Maar dat doen ze wel al toch? Zelfs in populairdere tijden vonden ze het wel oké om voor Blur en Stromae te spelen. Alleen vraag ik me af op RW dit nog wel wil doen.

KOL op Victorious festival, eind augustus in de UK. Ook Queens of the Stone Age.
Ze zullen wel ergens op een Belgische affiche opduiken vermoed ik dan.
Voor PKP sowieso geen optie lijkt me, verder geen andere mogelijke festivals eind augustus. Naast co-headlinen op RW (wat dus niet wordt verwacht) heb je enkel LiveIsLive, Lokerse en Suikerrock die enigszins kans maken vermoed ik.

Ik zie ze eerder nergens staan.

Altijd interessant om te zien wat de muziekjournalisten van dit muziekjaar vinden.

Met de RW-bril: dit jaar stonden er al vier namen van de lijst (Idles, TLDP, Froukje, Eefje), komend jaar zijn er al twee geboekt (Beth Gibbons, Fontaines DC) en staan er nog heel wat op de wensenlijst (Jamie XX, Charli XCX, Jessica Pratt, Vampire Weekend, Floating Points, Big Thief/Adrianne Lenker). Het zou mooi zijn als daar nog wat meer van overkomt.

Altijd interessant om te zien wat de muziekjournalisten van dit muziekjaar vinden.

Met de RW-bril: dit jaar stonden er al vier namen van de lijst (Idles, TLDP, Froukje, Eefje), komend jaar zijn er al twee geboekt (Beth Gibbons, Fontaines DC) en staan er nog heel wat op de wensenlijst (Jamie XX, Charli XCX, Jessica Pratt, Vampire Weekend, Floating Points, Big Thief/Adrianne Lenker). Het zou mooi zijn als daar nog wat meer van overkomt.
Blijf het altijd bijzonder hoe muziekjournalisten vrijwel altijd bij hetzelfde rijtje namen blijven en nooit eens bij een of andere onbekende Burundese band (hé, toch minder het ondergeschoven kindje) uitkomen. Misschien komt dat door het publiek dat je moet aanspreken, maar ik vind dat wel jammer.

Gaat ongetwijfeld nog wel iets van overkomen, al zitten er natuurlijk ook wat te grote namen tussen. Zie Jessica Pratt nog wel gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Is dit de eerste poster waar Vampire Weekend op verschijnt?

Helaas wel in augustus, maar er zijn er meer die hele zomer lang touren, dus ik houd hoop. Zou mijn inziens een mooie combi zijn met Sam Fender.

• Leuk
Waarderingen: 1979
Public Service Broadcasting zou een toffe KlubC naam zijn!
Moet eigenlijk wel in een tent, op de Slope zouden ze in het donker moeten voor de goede sfeer.

Vampire Weekend zie ik niet omhoog geklommen zijn als ze op de line up verschijnen. Vorige keer vroege avond ofzo?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight
BKS dat is toch Skorpio organisatie? Zou het dan kunnen dat de meeste namen dan eigenlijk op Live is Live zullen komen?
In de huidige vorm en met de huidige populariteit zou het echt een teleurstelling zijn moest een band als Deftones op Live is Live staan ipv op Werchter (of Graspop)

In de huidige vorm en met de huidige populariteit zou het echt een teleurstelling zijn moest een band als Deftones op Live is Live staan ipv op Werchter (of Graspop)
Deftones lijkt me ook helemaal niet de doelgroep van Live is Live aan te spreken.

Users who are viewing this thread