Rock Werchter 2025

Ik vond de jeugd afgelopen Pinkpop best wel teleurstellend als ik eerlijk moet zijn. Maar misschien dat ze met 20jarig bestaan een iets knallende show geven.
Ik vond het dan weer genieten. Wel pas eerste keer dat ik ze live zag, dus mogelijks speelde dat ook mee in mijn waarde-oordeel šŸ˜…

Doen een paar keer de Ziggo Dome aan in Nederland met hun 20 jarig bestaan, voorheen hebben ze niet echt zulke grote shows gedaan. Staan zelfde weekend als RW ook op DTRH met een exclusief NL festival optreden. Lijkt mij eigenlijk wel een inkoppertje voor Rock Werchter op die manier.
Ik vind dat "paar keer de Ziggo" een slechte maatstaf. Marco Borsato deed voorheen 6x de Kuip en de Toppers doen een X aantal keer de Arena, maar die wil je toch zeker ook niet zien op RW ?

Ik vind dat "paar keer de Ziggo" een slechte maatstaf. Marco Borsato deed voorheen 6x de Kuip en de Toppers doen een X aantal keer de Arena, maar die wil je toch zeker ook niet zien op RW ?
Maar Borsato en de Toppers hebben en zullen nooit op Werchter staan. De Jeugd wel. Dan is om hĆŗn populariteit te meten, de zaalgrootte toch wel relevant?

Van mij mogen ze wegblijven overigens. Heb ze op concert at sea gezien en dat was tenenkrommend slecht.

Danny Vera vind ik wel een goede artiest, maar ik heb ook wel een zwak voor hem. Vind hem van het klassieke rijtje Nederlandse artiesten veruit de beste, maar die zie ik ook (liever) niet op Werchter staan.
Leek me ook altijd wel een goeie vent, maar beetje afgeknapt toen hij stond te raaskallen op Pinkpop. Show paste ook totaal niet op zon groot podium.

Joost.......

Maar even hoera voor NL -acts;
Marathon, Wodan Boys, The Vices. Dat die maar mooi mogen doorgroeien. Zijn ook elk mooie Slope-namen voor 2025.

Betreft KOL; ik denk dat die niet de afsluitende act meer eisen. Ze staan toch ook in het voorprogramma van Zach Bryan (beetje appels met peren vergelijken, maar in hun hoogtijdagen zou dit nooit gebeurd zijn) Ik zie ze als een geweldige sub voor Sam Fender of Olivia.
KOL heeft ( nog) wel een fanbase en zou een tegemoetkoming zijn net onder Fender of Rodrigo.
Waar zijn de toeteraars hier die dachten dat Rodrigo zo ging uitverkopen? Dagtickets genoeg in voorraad tot nu.

Movie Fire GIF

Jij kent de aantallen šŸ˜…

Ik heb horen waaien dat de zondag van Rodrigo een stuk beter verkocht dan de vrijdag van Green Day in elk geval als we er dan toch een pissing contest van willen maken. Maar uiteindelijk maakt het allemaal niet uit, het gaat op alle dagen een volle wei zijn.

Ik heb horen waaien dat de zondag van Rodrigo een stuk beter verkocht dan de vrijdag van Green Day in elk geval als we er dan toch een pissing contest van willen maken. Maar uiteindelijk maakt het allemaal niet uit, het gaat op alle dagen een volle wei zijn.
Zou wel kunnen, je kon dat ook uitmaken op basis van de wachtrijen bij start vvk.
Ik zou er gewoon nooit van uitgaan.

Supergrass nog nooit gezien, zou mooi zijn.
DEADLETTER mag van mij op herhaling komen.
Royel Otis, die gaan ze echt graag willen boeken, toch? Edit: Royel Otis op zondag 6 juli op EurockƩennes de Belfort, welke dag ze op Vida staan is me niet duidelijk.
Royel Otis zullen er wel staan. Daar zijn ze bij RW alert genoeg voor.

• Leuk
Waarderingen: simonbolivar
Wel iets voor de Sam Fender dag lijkt me. Hopelijk krijgen we deze week weer een pakketje met een stuk of 15 namen

Wel iets voor de Sam Fender dag lijkt me. Hopelijk krijgen we deze week weer een pakketje met een stuk of 15 namen
We should get about 10-15 acts so if SF is struggling with sales Iā€™d expect a bigger name to be announced for his. I also expect some more Green Day like bands for their day. The expected Weezer and Jimmy Eat World maybe

Hopelijk komen Natasha Beddingflied en Train nog over van Bospop naast Franz Ferdinand. Allebei nog nooit gezien en zou toch leuk zijn om Unwritten eens schaamteloos mee te brullen op de wei. šŸ˜

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Vorig jaar wachtten we op dit moment nog op 1 allerlaatste sub en 2 Barn heads. Toen kwamen Greta, Jungle en Janeā€™s Addiction uit de koker. Behoorlijk underwhelming al wisten we toen nog niet dat zij die plekken in zouden gaan nemen.

Ik bereid me dus voor op een niet al te spectaculaire drop, ook al lijkt er hier en daar nog wat versterking nodig. Dan kan het enkel meevallen.

Users who are viewing this thread