Rock Werchter 2025

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.113
738
Het is echt nog bijzonder vroeg, maar een user op Efestivals beweert dat Fred Again een van de 3 grote headliners wordt daar volgend jaar. Volgens hem uit eerste hand opgevangen en bevestigd door 'meerdere bronnen'.

Als dat klopt, hebben we er een dikke kanshebber voor RW bij.
Daar = Glasto?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
989
1.227
Fred Again.. mag wel van mij. Gemist vorig jaar in de Barn, dus een herkansing zou fijn zijn!
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.594
2.133
Fred in een co head constructie met een nieuwe gitarenheadliner en je hebt een Werchter combo.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
242
212
Ik geloof dat ik Pulp nog niet langs heb zien komen en ze waren met zelf ook even ontschoten. Die show in AFAS in mei was echt fenomenaal en las ook goeie dingen over Primavera. Kom maar door dus!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.699
3.034
Ik geloof dat ik Pulp nog niet langs heb zien komen en ze waren met zelf ook even ontschoten. Die show in AFAS in mei was echt fenomenaal en las ook goeie dingen over Primavera. Kom maar door dus!
Volgensmij ligt het niet echt in de verwachting dat die nog een jaar doortouren helaas
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.391
4.622
Ik geloof dat ik Pulp nog niet langs heb zien komen en ze waren met zelf ook even ontschoten. Die show in AFAS in mei was echt fenomenaal en las ook goeie dingen over Primavera. Kom maar door dus!
Zou mooi zijn, maar Pulp krijgt op Werchter niet de positie die ze willen hebben.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
242
212
Zou mooi zijn, maar Pulp krijgt op Werchter niet de positie die ze willen hebben.

Barn is ruim 3x zo groot als AFAS, daar moet Mr. Cocker het maar mee doen. Die show lijkt me daar ook goed tot zijn recht te komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.719
12.320
Je verkoopt er met gemak een dag mee uit ook. Heeft volgens mij niet eens zo'n grote co-head nodig.
Nah dat denk je toch niet echt? Is hij dan zoveel groter dan acts als Dua Lipa, Billie Eillish en Ed Sheeran die ook niet zomaar hun festivaldagen uitverkopen? Ik denk absoluut dat hij een grote aantrekkingskracht heeft. Maar vooral bij een doelgroep die niet gelijk 145 euro kan neerleggen voor 1 optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Paddy

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.568
1.779
Barn is ruim 3x zo groot als AFAS, daar moet Mr. Cocker het maar mee doen. Die show lijkt me daar ook goed tot zijn recht te komen.
A. Pulp toert niet nog één jaar en B. Spelen alleen op festivals als ze op zijn minst co-headlinen. Is daarmee simpelweg geen match voor Werchter.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.699
3.034
Ik denk absoluut dat hij een grote aantrekkingskracht heeft. Maar vooral bij een doelgroep die niet gelijk 145 euro kan neerleggen voor 1 optreden.
Is zijn doelgroep in België zo anders? Zover ik in kan schatten heeft hij in Nederland juist een publiek die juist wel 145 euro neerlegt omdat je er bij moet zijn (lees: hippe yuppen)
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
242
212
A. Pulp toert niet nog één jaar en B. Spelen alleen op festivals als ze op zijn minst co-headlinen. Is daarmee simpelweg geen match voor Werchter.

Ok, ik laat ze op mijn wishlist staan. Is dat goed?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.650
9.541
Nah dat denk je toch niet echt? Is hij dan zoveel groter dan acts als Dua Lipa, Billie Eillish en Ed Sheeran die ook niet zomaar hun festivaldagen uitverkopen?
Dua Lipa heeft die zaterdag sneller uitverkocht dan eender welke act dan ook. Volgens mij deden zelfs SOAD+LP, ID+21P, Pearl Jam+Jack White er langer over. Ed Sheeran was bovendien ook echt associaal druk op Pinkpop toch?

Maar goed, Fred Again. Ja, ik denk dat die dat veld makkelijk aardig vol trekt. Toch wel dé (festival)naam voor véél mensen, een hele generatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken