En de enige grote Werchter-waardige popnamen die een main kunnen afsluiten zijn Billie Eilish en Dua Lipa, blijkt zo.
Kunnen we binnen een paar jaar tijd zeggen: wééral Eilish, wééral Dua Lipa, ...
Er moet toch iets meer te vinden zijn?
Er is een hele rits waarschijnlijk te groot (Taylor, Harry, Rihanna, Weeknd, Gaga) alhoewel een Ed Sheeran er blijkbaar nog wel toe te verleiden is.
Ikzelf zou niet echt warmlopen voor Olivia Rodrigo. (Ik vind haar itt veel anderen ook nog niet helemaal headliner waardig). Post Malone en Bad Bunny zijn wel huge maar zou ik waarschijnlijk ook overslaan ten faveure van iets in de tenten.
Shakira? Energieke show en mega veel hits die de weide kan meebrullen. Maar geloof niet dat zij zo vaak deze richting op komt.
Pet Shop Boys lijkt me niet echt headliner materiaal, hoe leuk ik het ook zou vinden. Legacy acts als Eurythmics, Diana Ross, Stevie Nicks, Earth Wind & Fire? Mwa doe maar niet.
Ik heb buiten Lana niet echt veel popnamen waar ik enthousiast van wordt. P!nk kennen we wel weer even. En categorie Tate/Sabrina/Selena zou ik zelfs als ze nog een stuk groter worden toch niet echt op die plek van RW vinden passen.
In een andere hoek: Eminem, Kendrick Lamar, Burna Boy, Travis Scott? Bruno Mars? SZA, Little Simz, RAYE, Doja Cat, Rosalía, Karol G, Jorja Smith of Anitta, ooit eens in de toekomst?
Billie Eilish klinkt voor mij in ieder geval als een vrij logische naam uit de categorie radiovriendelijke en met het oog op de toekomst verstandige namen. Leuk als dat rond mocht komen.