Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die Mainstage was toen wel een grote grap die dag. Gelukkig dat er in de tenten na al dat protest nog wat kwaliteit werd toegevoegd maar die dag gaat voor mij onvoorwaardelijk de geschiedenis in als slechtste Werchter dag ooit waar ik aanwezig was.
Dat die dag slecht aangepakt is, lijkt iedereen het over eens.
Dat die dag nog goed recht gezet is, lijkt ook iedereen het over eens.
Dat we die hetze niet op herhaling willen, daar is iedereen het over eens.
Kans nihil:
Alice in Chains, Björk, Coldplay, Girl in Red, Guns ‘N Roses, Katy Perry, Moby, Paul McCartney, Snoop Dogg, Stereophonics, Stevie Nicks, the Strokes, Stromae, System of a Down, U2
Stromae kan perfect terug gezond worden en een headliner zijn?
Als Paul McCartney niet past op een dagfestival of zaal, zou hij toch headliner kunnen zijn?
En Moby is schaars met zijn concerten, maar zou toch onverwacht op de affiche kunnen opduiken?
Ik zag hier een aantal keer Linkin park voorbij komen.
Zijn er dan sterkere geruchten ondertussen dat zij terug actief gaan worden ?
Enkele weken geleden las ik ergens dat ze misschien met een nieuwe frontvrouw zouden uitpakken, maar nergens toch bevestiging rond gekomen dacht ik ?
Stromae kan perfect terug gezond worden en een headliner zijn?
Als Paul McCartney niet past op een dagfestival of zaal, zou hij toch headliner kunnen zijn?
En Moby is schaars met zijn concerten, maar zou toch onverwacht op de affiche kunnen opduiken?
Ik vind de geruchten rond Linkin Park wel nog dusdanig mager dat ik daar niet op reken. Bovendien lijkt het mij logischer als ze eerst zalen afgaan en dan pas festivals.