Rock Werchter 2025

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.276
2.547
Bijzonder zwakke donderdag? Heb je de line up van die dag eens goed bekeken 😅. Die stond vol met geweldige acts in de tenten waarvan hij er zelf 1 was.
Die Mainstage was toen wel een grote grap die dag. Gelukkig dat er in de tenten na al dat protest nog wat kwaliteit werd toegevoegd maar die dag gaat voor mij onvoorwaardelijk de geschiedenis in als slechtste Werchter dag ooit waar ik aanwezig was.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Chiel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.759
984
Kans nihil:
Alice in Chains, Björk, Coldplay, Girl in Red, Guns ‘N Roses, Katy Perry, Moby, Paul McCartney, Snoop Dogg, Stereophonics, Stevie Nicks, the Strokes, Stromae, System of a Down, U2
Stromae kan perfect terug gezond worden en een headliner zijn?
Als Paul McCartney niet past op een dagfestival of zaal, zou hij toch headliner kunnen zijn?
En Moby is schaars met zijn concerten, maar zou toch onverwacht op de affiche kunnen opduiken?

Waarom denk je dat deze nu al afgeschreven zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.281
8.435
Ik zag hier een aantal keer Linkin park voorbij komen.
Zijn er dan sterkere geruchten ondertussen dat zij terug actief gaan worden ?
Enkele weken geleden las ik ergens dat ze misschien met een nieuwe frontvrouw zouden uitpakken, maar nergens toch bevestiging rond gekomen dacht ik ?

Niet officieel en volgens mij ook niet per se hele heftige geruchten, maar het zou wel vet zijn toch!
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
477
681
Stromae kan perfect terug gezond worden en een headliner zijn?
Als Paul McCartney niet past op een dagfestival of zaal, zou hij toch headliner kunnen zijn?
En Moby is schaars met zijn concerten, maar zou toch onverwacht op de affiche kunnen opduiken?

Waarom denk je dat deze nu al afgeschreven zijn?
Helemaal afgeschreven, nee. Maar er moet inderdaad wel wat gebeuren voordat ze volgend jaar op Rock Werchter staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Spaulding

Campingartiest
6 jul 2024
73
72
Zeker !

Hun laatste doortocht, vlak voor de zelfmoord van Chester, was super.
Van mij mag het 👍
Was toen leuk, maar vond de energie die SoaD had voor LP wel een groot contrast.

Lp zonder Chester, is dat de moeite waard?
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.046
2.922
Was toen leuk, maar vond de energie die SoaD had voor LP wel een groot contrast.

Lp zonder Chester, is dat de moeite waard?
Ik vind de geruchten rond Linkin Park wel nog dusdanig mager dat ik daar niet op reken. Bovendien lijkt het mij logischer als ze eerst zalen afgaan en dan pas festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken