Rock Werchter 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Even overgenomen uit het Pukkelpop-topic: Stake kondigt aan dat ze in extremis nog een festivaltour plannen, vanwege het nakende vertrek van hun gitarist. Komt wel erg handig uit met de annulatie van Bad Omens.
Nope, het is Graspop geworden.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.496
2.000
Ja dat kan. Die zaterdag ook gewoon mager hoor, qua headliners. Maar in het geheel toch iets sterker dan RW, wetende dat Opener de 3 grootste RW headliners op 2 dagen heeft staan
Hozier is, ook voor Opener, ook niet echt een headliner he. Doja Cat ken ik niet, is daar veel airplay voor of de moeite om het te luisteren? Sam Smith had hier eens niet mis staan, maar krijgt een mooiere spot op PKP.

Ooit had RW 3 van de 4 Novarock headliners op 1 dag staan. Wat ook sterk werk was.
2017 toen. Als je die affiche van RW terug ziet kan je echt wel parallellen trekken met dit jaar.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.251
5.609
Hozier is, ook voor Opener, ook niet echt een headliner he. Doja Cat ken ik niet, is daar veel airplay voor of de moeite om het te luisteren? Sam Smith had hier eens niet mis staan, maar krijgt een mooiere spot op PKP.

Ooit had RW 3 van de 4 Novarock headliners op 1 dag staan. Wat ook sterk werk was.
2017 toen. Als je die affiche van RW terug ziet kan je echt wel parallellen trekken met dit jaar.
2017 had geen goede undercard vond ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv en mattman

swissepfan

Support act
7 dec 2022
766
600
Ik doelde vooral op een stacked donderdag en een gebrek aan subs. Ook de Barn toppers waren aan de 'meh' kant.

Edit: 12 namen overlap zelfs, snel geteld.

Beth Ditto - Lorde - Arcade Fire was denk ik een van mijn favoriete festivalavonden in Werchter. En dat voor een dag die het met een oersaai KoL moest stellen als headliner.
 

eefje11

Nieuw lid
1 jun 2024
2
0
Ivm werk willen wij zaterdag eind middag naar rock Werchter gaan, we hebben zondag een dag ticket en dan maandag weer naar huis. Weet iemand of er op een camping zaterdag eind middag nog plek is voor een 4 persoonstent?
Welke camping ticket en parkeerticket kunnen wij dan het beste kopen?
We begrijpen dat we niet de beste campingplek meer hebben, als we ons tentje nog maar ergens kwijt kunnen, als is het achteraan op de camping.
Ik hoor graag als jullie advies hebben.
 

Erik15

Playlistbediener
31 mei 2024
13
23
Ivm werk willen wij zaterdag eind middag naar rock Werchter gaan, we hebben zondag een dag ticket en dan maandag weer naar huis. Weet iemand of er op een camping zaterdag eind middag nog plek is voor een 4 persoonstent?
Welke camping ticket en parkeerticket kunnen wij dan het beste kopen?
We begrijpen dat we niet de beste campingplek meer hebben, als we ons tentje nog maar ergens kwijt kunnen, als is het achteraan op de camping.
Ik hoor graag als jullie advies hebben.
Camping A1 lukt echt nog wel, redelijk achteraan. Dan moet je parkeerticket Blauw 1 hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: eefje11 en Paddy

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
678
764
Vond dat nog wel meevallen. Ook als je ziet waar sommige artiesten nu staan. Dua Lipa in klub c. Nothing but thieves die main stage openden. Maar ook Future islands, Birdy, charly xcx, seasick Steve, Cage the elephant, Mark lanegan,..
Waar artiesten nu staan en dan Mark Lanegan aanhalen. Het is misschien mijn zieke geest die dit helemaal verkeerd leest maar dit heeft een duister randje ..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Ivm werk willen wij zaterdag eind middag naar rock Werchter gaan, we hebben zondag een dag ticket en dan maandag weer naar huis. Weet iemand of er op een camping zaterdag eind middag nog plek is voor een 4 persoonstent?
Welke camping ticket en parkeerticket kunnen wij dan het beste kopen?
We begrijpen dat we niet de beste campingplek meer hebben, als we ons tentje nog maar ergens kwijt kunnen, als is het achteraan op de camping.
Ik hoor graag als jullie advies hebben.
Parkeerticket voor de zaterdag halen, dan volgens mij. Met een beetje zoeken moet een plekje vinden op de camping wel lukken. Zijn wel meer mensen die een dagticket hebben en overnachten. Op zaterdag vertrekken er ook al weer een aantal.

Welke camping ga je?
 
  • Leuk
Waarderingen: eefje11

eefje11

Nieuw lid
1 jun 2024
2
0
Parkeerticket voor de zaterdag halen, dan volgens mij. Met een beetje zoeken moet een plekje vinden op de camping wel lukken. Zijn wel meer mensen die een dagticket hebben en overnachten. Op zaterdag vertrekken er ook al weer een aantal.

Welke camping ga je?
Ik twijfel dus over de camping. Daarom vroeg ik ook wat slim was als je zaterdag pas aan komt. A1 is natuurlijk lekker dichtbij maar als het lastig is om daar nog een plekje te vinden sta ik ook open voor andere campings. Alle advies is welkom.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken