Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.108
Had daar iemand gecancelt of misten die gewoon nog iemand?
Nee, tot vandaag ontbrak daar nog een headliner... Opener doet het al bij al niet heel slecht qua bovenkant eigenlijk, objectief gezien. Al is hun laatste dag best mager op headlinergebied, doen ze het daar toch net iets sterker dan RW dit jaar.

Woensdag: Foo Fighters + Maneskin
Donderdag: Dua Lipa + Disclosure
Vrjjdag: Doja Cat + Sam Smith + 21 Savage
Zaterdag: Hozier + Skrillex

Qua undercard doet RW het dan weer een pak beter. Eigenlijk zijn (voor mij) daar vooral Air, Floating Points, Kim Gordon en Amaarae zowat de namen die RW wel had gesierd.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

marcelboer

Playlistbediener
14 jun 2022
14
8
De verkoop van de parkeertickets is gestart. Weet er iemand of je met een combi parking ticket eraf kunt rijden en de volgende dag met dezelfde ticket er weer op komt?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.074
1.179
Ondertussen bij Open'er, hebben die volgens mij een megabedrag neergelegd en als laatste headliner Hozier aangekondigd. Volgens mij had die dan al een show staan normaal die dag.
Ik snap niet goed wat er geïnsinueerd wordt door dit in het Rock Werchter topic te zetten.
Of is dit echt gewoon even off-topic ?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
353
298
Verkoop London Grammar loopt als een trein, die gaan gewoon vandaag uitverkopen. Zijn even goed in 2025 terug co zoals in 2018.
Ik heb 2 tickets in de pocket. Mooie zitplaatsen voor een zondagavond :D( ziggo dome dan)
De 2e ring is inmiddels ook in verkoop. Dat gaat hard. Zonder enige reclame volgens mij.

Werchter 2025 barn-head/cohead/sub . Graagggg. Ik vergeet nooit meer het optreden in AFAS 11 jaar terug ofzo. Die stem...
 
Laatst bewerkt:

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
202
159
Ik heb een zaterdag-parkingticket voor de Hive gekocht. Ik ga er vanuit dat ik daarmee vrijdagavond al kan parkeren. Iemand enig idee vanaf hoe laat?

Een beetje oenig wel want ik zie nu dat ik voor hetzelfde geld (EUR 25) ook gewoon een combi-parkingticket had kunnen kopen...
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.064
1.931
Dus als je op The Hive staat, kies je zone blauw, en dan de optie The Hive. Daarbij heb je de keuze tussen The Hive en The Hive XL. Die laatste (XL) moet je kiezen als je op woensdag al aankomt, en anders volstaat de gewone.

So far so good. Parkeerticket The Hive is in the pocket. Maar wat er op ticketmaster echter ook bij staat, is dat zone roze is als je vanuit richting Brussel etc. komt, groen vanuit richting Lummen/Nederland etc, en blauw vanuit richting Gent/Antwerpen.

Ben ik nu als Hollandse kaaskop verplicht om op donderdagochtend aan te komen rijden vanuit de richting Gent/Antwerpen? Of kan ik gewoon de normale route nemen die een stuk sneller is, waarbij ik via Lummen kom aanrijden en zo toch op de parking van The Hive kan komen?

Hulp aan deze noob wordt gewaardeerd! 🤟
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
30
40
Dus als je op The Hive staat, kies je zone blauw, en dan de optie The Hive. Daarbij heb je de keuze tussen The Hive en The Hive XL. Die laatste (XL) moet je kiezen als je op woensdag al aankomt, en anders volstaat de gewone.

So far so good. Parkeerticket The Hive is in the pocket. Maar wat er op ticketmaster echter ook bij staat, is dat zone roze is als je vanuit richting Brussel etc. komt, groen vanuit richting Lummen/Nederland etc, en blauw vanuit richting Gent/Antwerpen.

Ben ik nu als Hollandse kaaskop verplicht om op donderdagochtend aan te komen rijden vanuit de richting Gent/Antwerpen? Of kan ik gewoon de normale route nemen die een stuk sneller is, waarbij ik via Lummen kom aanrijden en zo toch op de parking van The Hive kan komen?

Hulp aan deze noob wordt gewaardeerd! 🤟
Je kunt rijden zoals je zelf wil, niemand gaat je terugsturen
 

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
30
9
Dus als je op The Hive staat, kies je zone blauw, en dan de optie The Hive. Daarbij heb je de keuze tussen The Hive en The Hive XL. Die laatste (XL) moet je kiezen als je op woensdag al aankomt, en anders volstaat de gewone.

So far so good. Parkeerticket The Hive is in the pocket. Maar wat er op ticketmaster echter ook bij staat, is dat zone roze is als je vanuit richting Brussel etc. komt, groen vanuit richting Lummen/Nederland etc, en blauw vanuit richting Gent/Antwerpen.

Ben ik nu als Hollandse kaaskop verplicht om op donderdagochtend aan te komen rijden vanuit de richting Gent/Antwerpen? Of kan ik gewoon de normale route nemen die een stuk sneller is, waarbij ik via Lummen kom aanrijden en zo toch op de parking van The Hive kan komen?

Hulp aan deze noob wordt gewaardeerd! 🤟

Je kunt gewoon rijden hoe je wilt; maar het zijn advies routes omdat het dit weekend echt heel druk is rondom werchter. Je kunt echt lang onderweg zijn mocht je de verkeerde route nemen en bij een gesloten weg uit komen. Dus check de advies routes goed. Vanuit Nederland zou ik links bovendoor via Haacht rijden. Dan zit je goed. rechtsom zit je tussen al t verkeer van C campings etc
 
Laatst bewerkt:

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
202
159
Ik heb een zaterdag-parkingticket voor de Hive gekocht. Ik ga er vanuit dat ik daarmee vrijdagavond al kan parkeren. Iemand enig idee vanaf hoe laat?

Een beetje oenig wel want ik zie nu dat ik voor hetzelfde geld (EUR 25) ook gewoon een combi-parkingticket had kunnen kopen...

Op het ticket staat: enkel geldig op de datum vermeld op het ticket. 🤨 Ik vrees dat ik alsnog voor een combi parkingticket moet gaan om op vrijdagavond al op the Hive te kunnen staan.
 
Laatst bewerkt:

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
692
821
Op het ticket staat: enkel geldig op de datum vermeld op het ticket. 🤨 Ik vrees dat ik alsnog voor een combi parkingticket moet gaan om op vrijdagavond al op de the Hive te kunnen staan.
Ticketmaster contacten om om te zetten. Heb ik vorig jaar ook gedaan.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
268
147
Inderdaad, de verzadiging is een probleem. Ik ben werkzaam op een boomkwekerij, de percelen die wij gedraineerd hebben afgelopen najaar(!) zijn nog steeds verzadigd/ vol en direct nat na een bui van enkel5MM. En dan zitten we hier echt op lichte zandgrond wat normaal zo filtert als een zeef.
Het hangt allemaal af van de laatste weken/dagen voor Werchter. Plus met de opbouw wordt er met veel zwaar materiaal gereden. Het valt niet mee om een grasmat dan mooi te houden.

Maargoed, ook de natste editie ooit in 2016 heb ik overleefd met alleen mijn luchtbed waarop het droog was. 4 dagen niet gezeten, enkel snachts op een vlot gelegen. Dat was veruit het vermoeiendste weekend ooit.

Hopelijk heeft je dochter toch een mooie weekend, ik zag het ook voorbij komen hier op het Brabants nieuws ;)
Met mijn dochter komt het wel goed ;)..

Lijkt me echt zo klote als alles zo nat en zompig is, 2016 die editie was ik er niet.
Laten we hopen dat het mee valt ☀️
Ik heb het al zwaar genoeg zonder regen😂
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
268
147
Als je je daar zorgen om maakt: Verander even je Ticketmaster wachtwoord. Zijn inderdaad een hoop gegevens gestolen, maar het lek is gedicht. Als je dan nu je wachtwoord verandert naar een wachtwoord die je nergens anders gebruikt zit je veilig. Helaas zijn je mail en contactgegevens dan nog steeds wel gestolen, maar er is een grote kans dat deze ook bij andere hacks al zijn gelekt.
Dan is het kwaad toch al geschied? Ik heb niets vernomen van TM. Neem aan dat ze wel berichten als er vermoedens zijn van hacks toch? Maar wellicht is het wel verstandig om ww te wijzigen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.214
2.167
Dan is het kwaad toch al geschied? Ik heb niets vernomen van TM. Neem aan dat ze wel berichten als er vermoedens zijn van hacks toch? Maar wellicht is het wel verstandig om ww te wijzigen
Uit voorzorg is het in ieder geval verstandig om je wachtwoord te wijzigen. Volgensmij heeft Ticketmaster (nog) geen mail gestuurd naar de mogelijke gestolen accounts
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken