Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.170
5.500
Hoi Jos, aangezien ik er nog niet helemaal uit ben voor dit jaar qua festival keuze kijk ik ook weer eens naar Rock Werchter. (zeker Lago Lago, mogelijk ervoor naar Pinkpop of er na naar DTR/RW en afsluiten met Lowlands)

Aan jou of een andere kenner: Hoe komt het dat Coldplay bij 'Nihil / afgevallen' staat? op 25 juni staan ze in Lyon en 12 juli in rome. Volgens de coldplay website er tussen niets. Dat zou mooi ruimte laten voor RW maar ik zal wel iets niet weten, vandaar mijn vraag.
Coldplay zelf zouden heel graag nog is rondje festivals doen. Maar is quasi niet doenbaar omdat je line up en festival daar volledig gaat onder lijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en hersenscheetje

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Coldplay zelf zouden heel graag nog is rondje festivals doen. Maar is quasi niet doenbaar omdat je line up en festival daar volledig gaat onder lijden.
Wat bedoel je precies? Dat Coldplay fans gewoon meteen alle dag en combi tickets zouden opkomen enkel en alleen voor Coldplay?

Want wat als ze (stel binnen 1/2 jaar) als laatste naam op de festivals worden aangekondigd? Dan zouden regulars toch genoeg tijd hebben om al hun ticket te kopen?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Hij bedoelt denk ik meer dat Coldplay enorm duur is, dus er minder budget is voor andere artiesten en je daardoor een minder mooie line up in de breedte krijgt
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
En is dit ook niet een beetje wat er dit jaar gebeurt met Foo Fighters?
Geen idee of FF, ondanks die goede verkoop nu, instant 4 KBSen zouden kunnen verkopen.
En om het missschien cru te stellen is vanaf een volgende tour het Hawkins effect misschien weg.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.951
1.730
Geen idee of FF, ondanks die goede verkoop nu, instant 4 KBSen zouden kunnen verkopen.
En om het missschien cru te stellen is vanaf een volgende tour het Hawkins effect misschien weg.
Zou kunnen. Anderzijds hebben ze eindelijk weer een fatsoenlijk album gemaakt na Wasting Light uit 2011...

Toch kan ik me ook voorstellen dat sommige weekendkaartkopers dit jaar voor een dagkaart hebben gekozen omdat de overige namen Dua Lipa (totaal ander genre) Maneskin (twijfel of dit al headliner materiaal is) en Lenny (anno nu geen grote headliner meer) zijn...
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
139
127
Zou kunnen. Anderzijds hebben ze eindelijk weer een fatsoenlijk album gemaakt na Wasting Light uit 2011...

Toch kan ik me ook voorstellen dat sommige weekendkaartkopers dit jaar voor een dagkaart hebben gekozen omdat de overige namen Dua Lipa (totaal ander genre) Maneskin (twijfel of dit al headliner materiaal is) en Lenny (anno nu geen grote headliner meer) zijn...
Ik vind Sonic Highways ook wel een leuke plaat.
Concrete and gold daarentegen... behalve de 2 eerste tracks maar bedroevend.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
845
572
Geen idee of FF, ondanks die goede verkoop nu, instant 4 KBSen zouden kunnen verkopen.
En om het missschien cru te stellen is vanaf een volgende tour het Hawkins effect misschien weg.
Ik denk dat dat Hawkins effect nu al niet meer speelt hoor. Hadden die dag zoiezo snel uitverkocht
 

festirock

Support act
1 dec 2015
845
572
Wat bedoel je precies? Dat Coldplay fans gewoon meteen alle dag en combi tickets zouden opkomen enkel en alleen voor Coldplay?

Want wat als ze (stel binnen 1/2 jaar) als laatste naam op de festivals worden aangekondigd? Dan zouden regulars toch genoeg tijd hebben om al hun ticket te kopen?
Ze gaan Coldplay nooit als laatste naam aankondigen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken