Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
287
197
Het zou toch heerlijk zijn als er vandaag nog wat nieuws bekend gemaakt wordt.



Op dit moment is het lichtpuntje voor mij dat ik volgende week zondag bij Soulwax sta :D
Betreft Werchter, dat moet ik nog even bezien of er genoeg lichtpuntjes bij komen. Hopelijk is het in januari al meer duidelijk en kunnen we de festivalkeuze makkelijker maken. Live is Live is een leuke optie voor minder centen als daar een mooie zaterdag bij komt. Natuurlijk ook een minder festival, maar ik ga geen €€750- + neertellen voor dit affiche van werchter
 

napril69

Playlistbediener
1 feb 2019
40
33
Het zou toch heerlijk zijn als er vandaag nog wat nieuws bekend gemaakt wordt.



Op dit moment is het lichtpuntje voor mij dat ik volgende week zondag bij Soulwax sta :D
Betreft Werchter, dat moet ik nog even bezien of er genoeg lichtpuntjes bij komen. Hopelijk is het in januari al meer duidelijk en kunnen we de festivalkeuze makkelijker maken. Live is Live is een leuke optie voor minder centen als daar een mooie zaterdag bij komt. Natuurlijk ook een minder festival, maar ik ga geen €€750- + neertellen voor dit affiche van werchter
Rock Werchter levert elk jaar weer een mooi affiche, ik twijfel er niet aan dat er nog mooie namen bijkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83 en mattman

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
287
197
Rock Werchter levert elk jaar weer een mooi affiche, ik twijfel er niet aan dat er nog mooie namen bijkomen.
Zeker, ik ook niet. Maar ik kan niet En een weekend Live is Live EN een weekend Werchter geregeld krijgen. Vandaar dat ik er zo op wacht voor er iets is uitverkocht...
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
??

Je zag ze als een kanshebber voor Rock Werchter?
Jazeker, waarom niet?
Als een nightwish, parkway drive, stonesour, limp bizkit of the offspring kunnen, dan past Korn zeker ook.

Tuurlijk eerder Graspop of de Lokerse, maar zeker niet uitgesloten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
154
183
Korn op de Lokerse betekent volledig uitgesloten voor Werchter? Ik ben niet zo bekend met de Lokerse.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Jazeker, waarom niet?
Als een nightwish, parkway drive, stonesour, limp bizkit of the offspring kunnen, dan past Korn zeker ook.

Tuurlijk eerder Graspop of de Lokerse, maar zeker niet uitgesloten.
Het gaat hem niet over genre-gewijs passen, wel dat Korn pas in augustus aan haar Europese tour begint.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
De volgorde van de namen op de website lijkt gewijzigd.

The Hives is een plaatsje verschoven (Main), Snow Patrol staat meer naar onder (Barn HL?), The Breeders ook opgeschoven (Main)
Inderdaad !
Zou wel eens kunnen dat ze op die manier op de volgorde van de podia zijn gezet.

In dat geval is Snow Patrol inderdaad Barnhead na dEUS, staan The Beaches op de main en staat Khruangbin nog steeds op die rare plek op de main tussen Avril Lavigne en Dua Lipa.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.617
4.593
De volgorde van de namen op de website lijkt gewijzigd.

The Hives is een plaatsje verschoven (Main), Snow Patrol staat meer naar onder (Barn HL?), The Breeders ook opgeschoven (Main)
De zaterdag wordt er nog een groter vraagteken door naar mijn mening:
Main: x - x - The Kooks - NBT - Avril Lavigne - Khruangbin - Dua Lipa
en dan wordt Klub C: x - x - Arlo Parks - The Last Dinner Party - Jessie Ware - Roisin Murphy
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
De volgorde van de namen op de website lijkt gewijzigd.

The Hives is een plaatsje verschoven (Main), Snow Patrol staat meer naar onder (Barn HL?), The Breeders ook opgeschoven (Main)
Goed opgemerkt. Zal inderdaad gaan over podiumverdeling.
Khruangbin op een hoge spot main is wel maf. Misschien heeft dit te maken met Dua Lipa haar productie.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
De zaterdag wordt er nog een groter vraagteken door naar mijn mening:
Main: x - x - The Kooks - NBT - Avril Lavigne - Khruangbin - Dua Lipa
en dan wordt Klub C: x - x - Arlo Parks - The Last Dinner Party - Jessie Ware - Roisin Murphy
Ik verwacht op de main eerder :
x - The Kooks - Nothing But Thieves - Avril Lavigne - Khruangbin - x - Dua Lipa
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
In ieder geval is men ontwaakt uit de winterslaap. Tijd om wat van die open plekken te gaan vullen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.617
4.593
De zaterdag wordt er nog een groter vraagteken door naar mijn mening:
Main: x - x - The Kooks - NBT - Avril Lavigne - Khruangbin - Dua Lipa
en dan wordt Klub C: x - x - Arlo Parks - The Last Dinner Party - Jessie Ware - Roisin Murphy
En als we dan toch bezig zijn
Donderdag:
Main: X - Jane´s Addiction - The Hives - Dropkick Murphys - Greta Van Fleet - x (hopelijk) - Lenny Kravitz
Barn
Black Pumas? - PJ Harvey
Vrijdag:
Main: The Beaches - Simple Plan - (Tom Morello wss) - Yungblud - Sum41 - x (hopelijk) - Maneskin
Barn: Bad Omens - dEUS - Snow Patrol
Zondag:
main: The Breeders (hoe hoog moeilijk in te schatten persoonlijk) - Royal Blood - x (hopelijk) - Foo Fighters
Barn: lauren spencer smith (opener denk ik) - Kiwanuka - Jungle
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
Jazeker, waarom niet?
Als een nightwish, parkway drive, stonesour, limp bizkit of the offspring kunnen, dan past Korn zeker ook.

Tuurlijk eerder Graspop of de Lokerse, maar zeker niet uitgesloten.
Ik bedoelde het niet omdat ze er niet passen oid. Maar het was simpelweg overduidelijk dat ze enkel de augustus festivals deden. Vandaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en theblackmadness

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Vooral zuur dat Snow Patrol de Barn lijkt af te sluiten. Mooie spot voor een passé band, vind ik.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
De zaterdag wordt er nog een groter vraagteken door naar mijn mening:
Main: x - x - The Kooks - NBT - Avril Lavigne - Khruangbin - Dua Lipa
en dan wordt Klub C: x - x - Arlo Parks - The Last Dinner Party - Jessie Ware - Roisin Murphy
Ik verwacht op de main eerder :
x - The Kooks - Nothing But Thieves - Avril Lavigne - Khruangbin - x - Dua Lipa
Op main inderdaad nog een gat te vullen voor Dua Lipa. Ik kan me niet voorstellen dat Khruangbin op dat tijdslot gaat spelen.
Ik schat in dat Jessie Ware en Roisin Murphy in de Barn terecht komen. Misschien ook The Last Dinner Party daar als opener.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
De volgorde van de namen op de website lijkt gewijzigd.

The Hives is een plaatsje verschoven (Main), Snow Patrol staat meer naar onder (Barn HL?), The Breeders ook opgeschoven (Main)
Róisín Murphy is ook verschoven trouwens. Die stond eerder op de plaats boven NBT en The Kooks.
Lijkt er opnieuw op te wijzen dat het wel degelijk over de podiumverdeling gaat, deze verschuivingen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
De zaterdag wordt er nog een groter vraagteken door naar mijn mening:
Main: x - x - The Kooks - NBT - Avril Lavigne - Khruangbin - Dua Lipa
en dan wordt Klub C: x - x - Arlo Parks - The Last Dinner Party - Jessie Ware - Roisin Murphy
Maar wat dan met die Barn he. Blijft een raar zicht om Khruangbin zo hoog te zien staan.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Vooral zuur dat Snow Patrol de Barn lijkt af te sluiten. Mooie spot voor een passé band, vind ik.
Snow Patrol kan ook terecht op een vroegere spot op de Barn (dan schuift dEUS ook naar voren). Als het past ga ik zeker wel kijken (voor het eerst sinds 2004).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken