Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Jep op beide punten. Ik geloof niet dat er meer volk naar een set van Khruangbin zou gaan kijken, zeker niet tegenover Dua Lipa. Ik zie ook amper iemand erover spreken buiten dit forum. Late namiddag/vroege avond max, net zoals Kiwanuka vorige keer.
Helaas
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Enter Shikari zou ook nog door kunnen komen.
Die staan op Rock am Ring na eerder deze winter een zaalshow te doen.

Samen met Parkway Drive een beetje peper op de line-up. Ik hoop er op
die hebben wel heel fijne liveshows, een van de beste shows van graspop wat mij betreft. en net omdat ze vorig jaar al op graspop stonden kan het wel eens gebeuren
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.165
1.604
Er is op die main slechts plaats voor één act op donderdag. Laat Parkway Drive dan maar subben voor Lenny, want het alternatief is wederom Greta op een te hoge spot.

GVF - Parkway Drive - Kravitz is zo verkeerd niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.585
Er is op die main slechts plaats voor één act op donderdag. Laat Parkway Drive dan maar subben voor Lenny, want het alternatief is wederom Greta op een te hoge spot.

GVF - Parkway Drive - Kravitz is zo verkeerd niet.
Denk eerder 'PD - GVF - Lenny', al denk ik meteen dat dit de slechtst verkopende Werchterdonderdag ooit zou opleveren. Of ze moeten stunten in de Barn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Denk eerder 'PD - GVF - Lenny', al denk ik meteen dat dit de slechtst verkopende Werchterdonderdag ooit zou opleveren. Of ze moeten stunten in de Barn.
je kan toch echt niet gaan van een band die letterlijk het podium helemaal in brand steekt naar GVF die 0 productie mee heeft? dat zelfs naast het feit dat parkway drive wel wat krediet heeft opgebouwd door hun laatste graspop passage
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Nelios

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.585
je kan toch echt niet gaan van een band die letterlijk het podium helemaal in brand steekt naar GVF die 0 productie mee heeft? dat zelfs naast het feit dat parkway drive wel wat krediet heeft opgebouwd door hun laatste graspop passage
Mja, de vorige keer stond Balthazar volgens mij na PWD. En bij Balthazar was het veel, veel drukker en reageerde het publiek een stuk enthousiaster, terwijl zij met haast geen productie kwamen. (En na Balthazar stonden Greta en Muse nog trouwens...).

Heb het ook niet over hoe goed en slecht bepaalde bands zijn hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Hammer

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
254
118
amai ja als dat de donderdag wordt, zal er over het geheel nog heeeeeeeeeel veel bijkomen of dat wordt de slechtst verkopende Werchterdag sinds een lange tijd...
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
amai ja als dat de donderdag wordt, zal er over het geheel nog heeeeeeeeeel veel bijkomen of dat wordt de slechtst verkopende Werchterdag sinds een lange tijd...
Inderdaad is dan een topact in de Barn nodig die van zichzelf zo'n 20.000 dagjesmensen aantrekt (naast een voor die doelgroep aantrekkelijk programma eerder op de dag in de tenten, bijv. in het straatje van Black Pumas, PJ Harvey).
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.165
1.604
Eegens hoop ik nog op een dark horse. Een band die nog niet hoog in de geruchtenmolen zit en plots aangekondigd wordt als grotere naam om voor Lenny te spelen. Ik zie zo als het er nu staat dat er namelijk niet één maar twee van de zeven spots op main nog open liggen.

Parkway Drive kan dus nog perfect voor of na GVF, en dan nog iets groter er tussen voor Kravitz.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
254
118
Paul Kalkbrenner en Amelie Lens zijn aangekondigd voor Extrema Outdoor, schrijft dat ze af voor Werchter of is er nog kans?
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
140
164
Extrema Outdoor is in mei al, dus ik denk dat dat verder niet zoveel invloed heeft op Werchter?
Behalve als de set exclusief is voor Belgie.. Voor Amelie zie ik dat niet zo snel gebeuren, maar mijn hoop op Kalkbrenner is iets verkleind..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
wat ik trouwens ook nog mis op graspop en die zo maar eens op werchter kan staan is beartooth. zijn in Juni/juli ook van de partij over europa, zijn 2 ab's aan het verkopen en trekken toch wel een goed pak volk. combo parkway drive + beartooth kan misschien wel genoeg zijn om het metal publiek mee te trekken en ook nog toegankelijk genoeg te zijn voor het niet metal publiek
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
je kan toch echt niet gaan van een band die letterlijk het podium helemaal in brand steekt naar GVF die 0 productie mee heeft? dat zelfs naast het feit dat parkway drive wel wat krediet heeft opgebouwd door hun laatste graspop passage
Waarom zou dat niet kunnen? GVF is wel de meer populaire naam, dus ik verwacht die ook na Parkway Drive.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken