Rock Werchter 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik ben nog in beraad als neck deep en against the current Graspop of Werchter zullen aan doen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.314
Extra show in Nijmegen voor Bruce Springsteen. Het zal wel niet gebeuren, maar het zou toch leuk zijn als Bruce zijn 2e Belgische concert de donderdag van Rock Werchter wordt. Ik ben positief ingesteld, dus ik geef het 1% kans.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Extra show in Nijmegen voor Bruce Springsteen. Het zal wel niet gebeuren, maar het zou toch leuk zijn als Bruce zijn 2e Belgische concert de donderdag van Rock Werchter wordt. Ik ben positief ingesteld, dus ik geef het 1% kans.
Zal wel 1 juli worden indien er een extra datum al zou komen (iets wat ik niet zie gebeuren gezien het maximum aan data dat het park maar events mag hosten iirc).
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
313
242
Nova rock

Green Day
Maneskin
Avenged Sevenfold
Bmth
Avril Lavigne
Sum 41
Alice cooper
Parkway drive
Machine head
Billy talent
Corey Taylor
Pendulum
Babymetal
Dropkick Murphys
Goh, zijn we precies niet veel wijzer uit. Billy Talent en Pendulum zouden nog wel leuk zijn. Sum 41 een mogelijkheid na het publiek dat ze verleden keer blijkbaar wisten te trekken. Nog eens de beurt aan RW voor BMTH?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.406
1.914
Zal wel 1 juli worden indien er een extra datum al zou komen (iets wat ik niet zie gebeuren gezien het maximum aan data dat het park maar events mag hosten iirc).
Ware het niet dat de baas geen 2 dagen na elkaar speelt ;) Dus maar 1 show in België.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.005
263
Zal wel 1 juli worden indien er een extra datum al zou komen (iets wat ik niet zie gebeuren gezien het maximum aan data dat het park maar events mag hosten iirc).
uitzonderingen hierop zijn er in het verleden al geweest ;)
Maar geen extra Bruce concert, dat staat vast
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
482
Machine Head zie ik helaas niet gebeuren. Die gaan alleen op metalfestivals staan.

Vond ze dit jaar op Graspop ook wel tegenvallen. Om de twee minuten eiste de zanger interactie. Het was nóg irritanter dan de constante Hey-Hoo's van Green Day. Maar buiten dat wel een fantastische groep, al gaan die idd niet zomaar in de vroege namiddag op Werchter komen staan helaas.
 
  • Wow
Waarderingen: Paddy

bazac450

Playlistbediener
18 okt 2023
17
15
can we expect the likes of Crowded House, The Darkness and The Streets given their announcement for Isle Of Wight? they would be excellent names to fill an undercard
 
  • Leuk
Waarderingen: Joepskes

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
can we expect the likes of Crowded House, The Darkness and The Streets given their announcement for Isle Of Wight? they would be excellent names to fill an undercard
The Streets do have something to make up for because of their cancel last year :)
 

Jerre93

Playlistbediener
2 feb 2016
48
16
Ik schat green day wel hoog in? Hun show op NovaRock stond niet bij de reeds gecommuniceerde shows op hun socials. Novarock is achteraf bijgevoegd dus ik denk dat het wel nog kan, ik hoop het alvast.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
482
Mits hij een mooie plek in de Barn krijgt, hij verdrinkt op de main net zoals Nutini dit jaar (terwijl ik beiden hun muziek enorm waardeer).

Daar wil ik voor tekenen, zeker omdat ik er niet bij kan zijn in Vorst. Maar lijkt mij een zekerheid te worden voor komende zomer. (Anders schiet er van mijn VoorSpel-lijstje niet veel meer over 😁)

Cold War Kids heeft ook net hun tiende plaat gedropt. Zouden zij nog eens uit de VS komen voor een tour? Zou ook niet misstaan in The Barn of de KluB.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken