Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga hier vast weer kritiek op krijgen, maar Yard Act erbij en Morello verschuiven is exact de gemakzuchtige oplossing die we van Rock Werchter konden verwachten.
Blij met Yard Act op een festival waar ze wel degelijk het geluid deftig kunnen afstellen (want in de Botanique was dat abominabel), maar jammer dat ze overlappen met Sprints!
Blij met Yard Act op een festival waar ze wel degelijk het geluid deftig kunnen afstellen (want in de Botanique was dat abominabel), maar jammer dat ze overlappen met Sprints!
Maar goed ik denk dat er velen blij zijn met geen clash meer tussen Sum41 en Tom. Yard Act lekker naampje. Maar alles bij elkaar wel maar een mager beestje qua vervaning.
Dan vraag ik me wel oprecht af, wie we hadden verwacht? Als je ziet dat ze op andere festivals worden vervangen door binnenlandse namen, vind ik dit zeker nog oké. Enige dat je kan zeggen, imo, is dat het niet echt aansluitend is voor de doelgroep van BO.
Het lijkt of de tijden op vrijdag van Klub C en the Barn nog niet goed staan. Nu is er af en toe een overlap of een gat van 5 minuten, terwijl de tijden normaal gesproken naadloos aansluiten.
Dan vraag ik me wel oprecht af, wie we hadden verwacht? Als je ziet dat ze op andere festivals worden vervangen door binnenlandse namen, vind ik dit zeker nog oké. Enige dat je kan zeggen, imo, is dat het niet echt aansluitend is voor de doelgroep van BO.
Tja, je weet het nooit he. Ik vind Yard Act zelf véél toffere muziek dan Bad Omens hoor. Maar kan me voorstellen dat de fans van die laatste hier niet echt content mee gaan zijn.
Tja, je weet het nooit he. Ik vind Yard Act zelf véél toffere muziek dan Bad Omens hoor. Maar kan me voorstellen dat de fans van die laatste hier niet echt content mee gaan zijn.
Yard Act is toch ook geen héél kleine naam. Ze hadden ook gewoon iets Belgisch tegenaan kunnen kletsen, nu is er tenminste geprobeerd er het beste van te maken.
Neen, daar ben ik akkoord mee. Niet echt gericht op dezelfde doelgroep. Maar dat zijn vervangingen op RW eigenlijk quasi nooit. Maar ze hadden zichzelf er ook vanaf kunnen maken met een Nieuwe Lichting naam ofzo. Dan vind ik dit nog proper gedaan.