Rock Werchter 2024

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.240
1.784
Also...Meute clasht nu met Alice Merton en Rateliff met Clockworks zodat Kravitz Let Love Rule een klein half uur kan rekken?

Motherf****!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

swissepfan

Support act
7 dec 2022
762
600
Blij met Yard Act op een festival waar ze wel degelijk het geluid deftig kunnen afstellen (want in de Botanique was dat abominabel), maar jammer dat ze overlappen met Sprints!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.744
2.426
Prima toevoeging. "Slechts" een Klub C-opener, maar wel ééntje die met gemak de Botanique laat vollopen natuurlijk.

Qua verschuivingen, komt het mij ook goed uit. Kan nu met een gerust gemoed naar Archive, en Sprints en Bombay Bicycle Club meepikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

festirock

Support act
1 dec 2015
934
628
Yard Act is mooie naam op die plek.
2 uur Lenny vind ik goed. En nee dat is niet een langere solo, dat hebben we hier nu al wel genoeg gehoord.

Tom Morello past wel in die Barn line up, wordt leuk daar met dEUS daarna en snow Patrol.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.066
1.163
Blij met Yard Act op een festival waar ze wel degelijk het geluid deftig kunnen afstellen (want in de Botanique was dat abominabel), maar jammer dat ze overlappen met Sprints!
Ik heb dat helemaal anders ervaren in de Botanique, maar blij dat je blij bent. :D

Ik weet het nog niet, tussen Yard Act opnieuw zien, of Sprints voor het eerst zien (en dan in december nog een keer in Botanique).
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Hammerfest

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.063
Hahah nu krijgt die Lenny ineens 2u. :ROFLMAO:

Maar goed ik denk dat er velen blij zijn met geen clash meer tussen Sum41 en Tom. Yard Act lekker naampje. Maar alles bij elkaar wel maar een mager beestje qua vervaning.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Timmetje

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.744
2.426
Maar alles bij elkaar wel maar een mager beestje qua vervaning.
Dan vraag ik me wel oprecht af, wie we hadden verwacht? Als je ziet dat ze op andere festivals worden vervangen door binnenlandse namen, vind ik dit zeker nog oké. Enige dat je kan zeggen, imo, is dat het niet echt aansluitend is voor de doelgroep van BO.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
448
589
Het lijkt of de tijden op vrijdag van Klub C en the Barn nog niet goed staan. Nu is er af en toe een overlap of een gat van 5 minuten, terwijl de tijden normaal gesproken naadloos aansluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.641
4.949
ik zal het maar zeggen: wat een zwaktebod , ik had meer verwacht van een festival als rock werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.063
Dan vraag ik me wel oprecht af, wie we hadden verwacht? Als je ziet dat ze op andere festivals worden vervangen door binnenlandse namen, vind ik dit zeker nog oké. Enige dat je kan zeggen, imo, is dat het niet echt aansluitend is voor de doelgroep van BO.
Tja, je weet het nooit he. Ik vind Yard Act zelf véél toffere muziek dan Bad Omens hoor. Maar kan me voorstellen dat de fans van die laatste hier niet echt content mee gaan zijn.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
614
703
Tja, je weet het nooit he. Ik vind Yard Act zelf véél toffere muziek dan Bad Omens hoor. Maar kan me voorstellen dat de fans van die laatste hier niet echt content mee gaan zijn.
Die fans van de laatste kunnen nu wel sum 41 en Tom Morello zien
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

swissepfan

Support act
7 dec 2022
762
600
ik zal het maar zeggen: wat een zwaktebod , ik had meer verwacht van een festival als rock werchter
Yard Act is toch ook geen héél kleine naam. Ze hadden ook gewoon iets Belgisch tegenaan kunnen kletsen, nu is er tenminste geprobeerd er het beste van te maken.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.744
2.426
Tja, je weet het nooit he. Ik vind Yard Act zelf véél toffere muziek dan Bad Omens hoor. Maar kan me voorstellen dat de fans van die laatste hier niet echt content mee gaan zijn.
Neen, daar ben ik akkoord mee. Niet echt gericht op dezelfde doelgroep. Maar dat zijn vervangingen op RW eigenlijk quasi nooit. Maar ze hadden zichzelf er ook vanaf kunnen maken met een Nieuwe Lichting naam ofzo. Dan vind ik dit nog proper gedaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken