Rock Werchter 2024

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
57
30
Oh, Yard Act! Nice.
Ik had een veel makkelijkere Belgische oplossing verwacht (Ramkot ofzo). Héél blij met deze vervanging.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
De nieuwe clash Sum41 en Archive vind ik echt heel heel kl*te. Die zag ik niet aankomen, vind ik onnodig en moet ik lang over na gaan denken.

Oke dan de pluspunten:
- Krijg opeens een kans om Yard Act te leren kennen.
- Southern River Band kan ik nu zien.
- kan een stuk Dropkick Murphys meepakken voordat ik naar PJ Harvey ga.
- Opeens een gat in de planning die Declan McKenna maar gaat opvullen, of dit een pluspunt is weet ik niet echt..
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
186
202
Zoals altijd zijn er positieve en negatieve gevolgen aan verschuivingen.

De lastigste: Sum41 tegelijk met Archive

De leukste: Ik kan naar Tom Morello, dat was niet mogelijk

En hop, nog een maandje! :p
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.166
1.365
Twee uur Lenny Kravitz vind ik er zelf zwaar over, terwijl er links en rechts luidop getwijfeld wordt aan zijn headlinerstatus.
Die laatste plaat van hem is ook ridicuul zwak.

Anderzijds, nu kan ik wel lekker nog een stukje MEUTE meepikken na The Hives, en het einde van Black Pumas na Parkway Drive. You win some, you lose some.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
724
596
Mmmhh, vind dat ze er serieus werk van hebben gemaakt. Toch wel gevestigde naam in het genre, buitenlandse act die momenteel heel lekker gaat.
Baal een beetje dat ik de laatste keer niet weggeblazen was, misschien is hun festivalset anders.
Brengt wel weer een nieuwe clash met zich mee: Sprints VS Yard Act.

Ach, luxe problemen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Voila… wat hadden jullie nu eigenlijk verwacht? Alsof dit een gemakkelijke oplossing is.
snel even bekeken dacht ik aan
enter shikari, zijn op tour en waren vrij die dag,
while she sleeps zijn op tour en waren vrij die dag (misschien lastig omdat die al op graspop staan maar is beide livenation)
electric callboy zijn op tour en waren vrij die dag (misschien een beetje te groot en staan al op graspop)
fit for a king zijn op tour en waren vrij die dag (misschien lastig omdat die al op graspop staan maar is beide livenation)
ice nine kills zijn op tour en waren vrij die dag (misschien lastig omdat die al op graspop staan maar is beide livenation)
zeal and ardor zijn niet op tour maar wonen vrij dicht en zijn al gaten voor andere cancels aan het vullen
landmvrks zijn op tour , zijn die dag vrij en zijn al gaten aan het vullen voor cancels


en ik ben zeker dat ik er nog een aantal kan vinden, dan vermoed ik dat werchter ook wel iets moet vinden die toch in de buurt komt ?
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Sdg, Jo &Sky en jimmywe

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
300
374
Ik had echt gerekend/gehoopt op een vervanger uit dezelfde categorie als Bad Omens, maar misschien was dat ook niet realistisch. Ga wel bij Tom Morello kijken nu, wat ik anders niet gedaan had. Maar toch vooral door gebrek aan betere opties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.886
2.701
snel even bekeken dacht ik aan
enter shikari, zijn op tour en waren vrij die dag,
while she sleeps zijn op tour en waren vrij die dag (misschien lastig omdat die al op graspop staan maar is beide livenation)
electric callboy zijn op tour en waren vrij die dag (misschien een beetje te groot en staan al op graspop)
fit for a king zijn op tour en waren vrij die dag (misschien lastig omdat die al op graspop staan maar is beide livenation)
zeal and ardor zijn niet op tour maar wonen vrij dicht en zijn al gaten voor andere cancels aan het vullen
landmvrks zijn op tour , zijn die dag vrij en zijn al gaten aan het vullen voor cancels


en ik ben zeker dat ik er nog een aantal kan vinden, dan vermoed ik dat werchter ook wel iets moet vinden die toch in de buurt komt ?
Meesten hiervan staan al op andere festivals in België of hebben shows in het najaar. Begrijp zeker dat het voor fans jammer is dat het geen muziek is voor dezelfde doelgroep. Maar dat doet Werchter quasi nooit. Objectief gezien wel gewoon een prima vervanger.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Vind het een betere vervanger dan makkelijk black box revelation bvb nog s een dag extra laten spelen. Ok het is niet dezelfde categorie maar toch mooi opgelost. Sommige namen die hier rond gingen zijn gewoon niet haalbaar op dat moment op die plek last minute.

Blij dat ik nu Tom morello kan meepikken.

Dat Lenny langer speelt is gewoon een mooie extra. Als je hem daarvoor al niet wou zien verandert dat toch niets. Ik vind t een goede headliner met een leuke dag eronder.

Ach binnen een maand zijn we allemaal aan het genieten van een heerlijk weekend
 

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
516
748
Voor mij wordt het op vrijdag een lange etenstijd (2 uur) na Gary Clark jr., met Tom Odell op de achtergrond. Daarna sprinten tussen de Barn en Klub C voor Declan McKenna, dEUS, Archive en Snow Patrol.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.135
5.521
Vind het een betere vervanger dan makkelijk black box revelation bvb nog s een dag extra laten spelen. Ok het is niet dezelfde categorie maar toch mooi opgelost. Sommige namen die hier rond gingen zijn gewoon niet haalbaar op dat moment op die plek last minute.

Blij dat ik nu Tom morello kan meepikken.

Dat Lenny langer speelt is gewoon een mooie extra. Als je hem daarvoor al niet wou zien verandert dat toch niets. Ik vind t een goede headliner met een leuke dag eronder.

Ach binnen een maand zijn we allemaal aan het genieten van een heerlijk weekend
Jawel hoor, bepaalde bands clashen nu met elkaar, waar dat ervoor niet het geval was. Zo ga ik wss sneller door moeten bij Jane´s Addiction, omdat vriendin Lenny helemaal gaat willen zien
Clockworks - Nathaniel
Peuk - Jalen Ngonda
Meute - Alice Merton
....
 
  • Verdrietig
Waarderingen: weezers

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.431
6.194
snel even bekeken dacht ik aan
enter shikari, zijn op tour en waren vrij die dag,
while she sleeps zijn op tour en waren vrij die dag (misschien lastig omdat die al op graspop staan maar is beide livenation)
electric callboy zijn op tour en waren vrij die dag (misschien een beetje te groot en staan al op graspop)
fit for a king zijn op tour en waren vrij die dag (misschien lastig omdat die al op graspop staan maar is beide livenation)
ice nine kills zijn op tour en waren vrij die dag (misschien lastig omdat die al op graspop staan maar is beide livenation)
zeal and ardor zijn niet op tour maar wonen vrij dicht en zijn al gaten voor andere cancels aan het vullen
landmvrks zijn op tour , zijn die dag vrij en zijn al gaten aan het vullen voor cancels


en ik ben zeker dat ik er nog een aantal kan vinden, dan vermoed ik dat werchter ook wel iets moet vinden die toch in de buurt komt ?
[email protected]
 
  • Haha
Waarderingen: Tinus101 en Mark's Kal

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
516
748
Een straffe dag voor Yard Act trouwens. Van 13.40 tot 14.20 uur op RW en 's avonds om 20.00 uur een slordige 175 km noordelijker bij Down the Rabbit Hole.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken