Laten we de dagen an sich maar eens gaan beoordelen.
Donderdag
Over de gehele lijn wel wat veel in de hoek van de oudere garde. In onze app groep de reactie op het affiche van het hele weekend "De donderdag begint er goed uit te zien", aldus iemand die ook wel naar Graspop of RaR zou willen.
Must sees: PJ Harvey, Black Pumas, Slowdive
Zien: The Streets
Parkway Drive zou ik vast gaan zien vanwege het enthousiasme op dit forum over hen. Heb er zelf nog niks van geluisterd op dit moment.
Dropkick altijd feest, alleen als er niks interessants tegenover staat wel kijken.
The Hives, Greta... Tsjah als er niks is van een afstandje
Stone, Meute. TGA, JA ken ik te weinig van
Vrijdag
Poeeehhh wat een vre-se-lij-ke dag voor mij.
De hele main zegt mij niks (The Beaches ken ik nog weinig van)
dEUS heel vet. Zeker in de barn, wel nog gezien op BKS. Sleaford Mods zou ik gaan checken
Klub C sla ik over (alhoewel ik Archive niet ken)
Must see: X
Zaterdag
Ja de girlpower dag. Maar ook zeker girls die het verdienen wat mij betreft. Dua Lipa, Janelle Monae, Jessie Ware, TLDP, Arlo Parks én Roisin Murphy zou ik namelijk allemaal wel gaan zien. Varierend tussen zien en must see.
The Kooks leuk sentiment.
The Blaze en Benjamin Clementine interessant (vorige keer RW ook gezien)
Must: Dua Lipa, Janelle Monae
Zondag
Deze dag schiet het meest alle kanten op. FF vond ik de vorige keer niet echt wat, maar de laatste beelden, minder gelul en meer spelen maakt toch dat we zeker zouden gaan checken. Royal Blood alweer skippen we gerust.
Jungle, vet! Michael Kiwanuka heel vet! Froukje altijd leuk om mee te pikken. Parcels en Loyle Carner ook wel zin in.
Must: Michael Kiwanuka
Ik moet zeggen dat het echt wel begint te kriebelen zo. Maar hemel en aarde moeten gaan bewegen om er weer een heel weekend bij te kunnen zijn, ben ik nog niet over uit. Pukkelpop en andere zomervakantiefestivals, doe je best!