Rock Werchter 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
787
730
En daarna heel die Barn die de KluB C gaat proberen binnen geraken... Of dachten ze dat die mensen van PJ Harvey richting Greta Van Fleet gingen spurten ?
Dat denk ik ook. Het trio slowdive-pj harvey- the streets gaat bij velen op de wenslijst staan. Er zullen veel mensen teleurgesteld worden dat ze niet meer zullen binnengeraken.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
153
178
Haha, hoe meningen kunnen verschillen.

Vind die donderdag op de main echt afgrijselijk, al redt de KlubC (en PJ Harvey) die dag nog een beetje. Op vrijdag zou ik ook niet weten wie ik moet zien en tijdens Snow Patrol/Sum41 ga ik een pannenkoek eten.

Die zaterdag vind ik dan weer heel sterk en wordt het een clashfest, en ook die zondag bevalt me erg ondanks dat Foo Fighters met niet echt boeien.
Hehe, ja gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en is RW over het algemeen wel een festival waar voor ieder wat wils is.

Ik moet wel zeggen dat ik nog liever naar Graspop was gegaan dit jaar, maar dat weekend een bruiloft in het buitenland heb.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
188
169
Dat denk ik ook. Het trio slowdive-pj harvey- the streets gaat bij velen op de wenslijst staan. Er zullen veel mensen teleurgesteld worden dat ze niet meer zullen binnengeraken.
Het enige positieve dat ik kan bedenken is dat die donderdag niet uitverkoopt wegens Lenny als headliner en het dus algemeen minder druk zal zijn
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.585
4.529
Donderdag ga ik niet weten waar kijken, wil momenteel alle namen zien (variërend in graad natuurlijk)
Vrijdag zal ik ook wel een mooie dag kunnen uitstippelen, maar is de avond toch heel matig
Zaterdag nog geen enkele must, zoals elk jaar voor mij na corona eigenlijk de minste dag
Zondag met High Vis en FF twee favorieten van het affiche meteen na elkaar (spijtig niet tot voor geraken bij die laatste dus maarja)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.005
2.063
Ohw, die donderdag is een lekkere main stage-plak dag geworden zeg met nog eens een fraaie Barn line up ook.
Gelukkig zijn we de eerste dag nog lekker fit.

De andere dagen zijn cava cava, alleen die zaterdag toch maar zwakjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
caf6504898f382f07deb15d023a9c5b768dffa74.jpg
Observatie over de grootte van de namen op de poster :

Op donderdag kennen we alle zeven de namen op de main stage. Je hebt de headliner, met daaronder drie namen in een groot lettertype en nog eens drie namen in een kleiner lettertype.

Vrijdag heb je twee namen in het grote lettertype, dus er komt normaal gezien nog een naam bij boven Simple Plan, misschien zelfs boven Sum41.

Zaterdag staan er al drie namen in het grote lettertype, dus lijkt Khruangbin inderdaad direct vóór Dua Lipa te spelen !
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken