Rock Werchter 2024

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
109
86
Ik ben hier wellicht in de minderheid maar fuck die clash Snow Patrol - Sum 41. Dat wordt een moeilijke voor mij

Hoop dat er nog iets boven sum41 komt, of snow patrol die clasht met Maneskin. 😕
Idem... Als het zoals vorig jaar is, dan speelt Snow Patrol tot kwartiertje voor Maneskin. Maar dus start tijdens Sum 41. En ik verwacht dat het al vroeg vol zal staan, dus wordt geen Sum 41. Tenzij dat er nog iets tussen komt, maar daar reken ik niet op.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: rocktailerr

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
76
44
Ik dacht dat Zara Larsson echt een grote naam was, mn zusje is er groot fan en de streams op Spotify bevestigen dit ook. Maar slechts in klub c vind ik erg bijzonder
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
785
729
Werchter kan mij toch nog verrassen: Donderdag is by far nog den beste dag van allemaal😅 Vrijdag is echt tristesse. Zaterdag en zondag nog oké.
 

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Ik dacht dat Zara Larsson echt een grote naam was, mn zusje is er groot fan en de streams op Spotify bevestigen dit ook. Maar slechts in klub c vind ik erg bijzonder
Klub C? Die heeft bijna 30 miljoen maandelijkse luisteraars op Spotify en heeft echt veel hits...
 
  • Leuk
Waarderingen: WanWalrus

Arnaud de Luikenaar

Playlistbediener
28 feb 2023
27
30
clash tussen PJ harvey en slowdive. Tijdens zwake namen op de main stage
2nd down is 20u-21u PJ in the Barn en 21-22u Slowdive in de KBC. Rode kreus…
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Qotsa is duidelijk voor Pkp dit jaar, stond nog een show open van 2020.

James Blake had nog openstaande show van Dour 2020.

The War On Drugs is helemaal niet in Europa tijdens RW.

The National is zuur, dat klopt.

The Killers hebben focus op UK waar ze waanzinnig populair zijn. Hebben die al show op vaste land eigenlijk?
nog een open show is een argument dat kan gebruikt worden als het uitkomt. The Strokes moeten ook nog eens komen. Ooit, Ergens, Misschien
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en Hammerfest

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Idem... Als het zoals vorig jaar is, dan speelt Snow Patrol tot kwartiertje voor Maneskin. Maar dus start tijdens Sum 41. En ik verwacht dat het al vroeg vol zal staan, dus wordt geen Sum 41. Tenzij dat er nog iets tussen komt, maar daar reken ik niet op.
En als Belgie de kwartfinale haalt op het EK wordt het waarschijnlijk Snow Patrol vs Sum 41 vs de Rode Duivels...

Nee, ik voel dit programma echt niet aan vrees ik. Die eerste 2 dagen me iets te oubollig qua namen.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: rw83 en redondo28

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
153
178
Donderdag gewoon een hele goeie dag in de breedte. vooral op de main.
Vrijdag voor mij een paar hele leuke namen, maar ik ben ook bang voor veel overlap (vooral tussen Sum 41 en Snow Patrol zou ik echt een nare clash vinden).
Zaterdag is echt helemaal niet mijn smaak, hopelijk komen er wat vette namen op The Slope.
Zondag is oke, maar wordt toch vooral gedragen door Foo Fighters.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Met Roisin Murphy bovenaan de barn poster op zaterdag zou je toch verwachten dat we nog een grote barn naam krijgen... Of ze hebben geleerd van vorig jaar en zetten geen grote namen meer als barn headliners
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
76
44
Klub C? Die heeft bijna 30 miljoen maandelijkse luisteraars op Spotify en heeft echt veel hits...
Ja kijk maar op de poster, niet dat ik haar zo graag wil zien want niet mijn muziek en op Pinkpop gezien (op noord-podium) maar vond het erg opvallend, zelfde als James Arthur trouwens
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Nee, maar de link gaat naar steeds naar RW. Als ze RW doet heeft ze het wel erg druk die dagen. Met nog 23 te gaan voor de Slope dus, dan kan er nog zoveel leuks komen. Oh Sees en Placebo geef ik nog niet op.
Ik vermoed nog niet 100% duidelijk welke dag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Donderdag gewoon een hele goeie dag in de breedte. vooral op de main.
Vrijdag voor mij een paar hele leuke namen, maar ik ben ook bang voor veel overlap (vooral tussen Sum 41 en Snow Patrol zou ik echt een nare clash vinden).
Zaterdag is echt helemaal niet mijn smaak, hopelijk komen er wat vette namen op The Slope.
Zondag is oke, maar wordt toch vooral gedragen door Foo Fighters.
Haha, hoe meningen kunnen verschillen.

Vind die donderdag op de main echt afgrijselijk, al redt de KlubC (en PJ Harvey) die dag nog een beetje. Op vrijdag zou ik ook niet weten wie ik moet zien en tijdens Snow Patrol/Sum41 ga ik een pannenkoek eten.

Die zaterdag vind ik dan weer heel sterk en wordt het een clashfest, en ook die zondag bevalt me erg ondanks dat Foo Fighters met niet echt boeien.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Met Roisin Murphy bovenaan de barn poster op zaterdag zou je toch verwachten dat we nog een grote barn naam krijgen... Of ze hebben geleerd van vorig jaar en zetten geen grote namen meer als barn headliners
Dit jaar hebben ze ingezet op telkens 2 hoofdnamen in de Barn. Geen onbelangrijke wijziging.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Klub C? Die heeft bijna 30 miljoen maandelijkse luisteraars op Spotify en heeft echt veel hits...
Op zondag kennen we gewoon onze 3 hoogste namen van de KluB C, Parcels speelde vorig jaar een show in de AB met 5000 zoekenden op ticketswap.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken